خبرگزاری کار ایران

احمد گوهری در گفت و گو با ایلنا:

بوفون نه،‌ الگوی من اوبلاک است / دوباره به اوج برمی‌گردیم

asdasd
کد خبر : ۶۶۷۳۹۱

سنگربان جوان تیم پارس جنوبی جم الگوی ورزشی‌اش را دروازه بان تیم اتلتیکو مادرید معرفی کرد و امیدوار است شاگردان مهدی تارتار نسبت به فصل گذشته نتایج بهتری کسب کنند.

احمد گوهری در گفت و گو با ایلنا،‌ درباره شرایط آماده سازی پارس جنوبی جم در تعطیلات لیگ برتر اظهار داشت: خداراشکر تمرینات خوبی را پشت سر می‌گذاریم و روز گذشته هم بازی تدارکاتی با تیم دسته دوم مقاومت تهران داشتیم که با نتیجه پرگل هم برنده شدیم؛ همه چیز به خوبی پیش می‌رود و قدرتمند به مسابقات لیگ برتر برمی‌گردیم.

او ادامه داد: به هیچ وجه این را قبول ندارم که نسبت به سال گذشته ضعیف‌تر شده‌ایم و فکر می‌کنم بهتر هستیم. اینکه طی چند هفته می‌گویند نتایج خوبی کسب نکرده‌ایم شاید به این دلیل است که انتظارات از ما بالا رفته است. سال گذشته با اینکه تیمی ناشناخته بودیم در صدر جدول حضور داشتیم و مطمئنم دوباره می‌توانیم به روزهای اوج برگردیم.

سنگربان جوان پارس جنوبی درباره اینکه چه مقدار مسائل مالی روی نتیجه گیری آنها تاثیرگذار بوده،‌ گفت:‌ تیم ما، تیم نفتی است و مجلس مصوب کرده که وزارت نفت نمی‌تواند حامی مالی ما باشد،‌ به همین دلیل اوضاع مالی ما به هم ریخت و همین روی انگیزه بازیکنان جوان تاثیرگذار بود. البته مشکلات برطرف شده است و مقداری پول دریافت کرده‌ایم. 

گوهری افزود:‌ امیدواریم مسئولان تنها نماینده بوشهر را تنها نگذارند و ما می‌دانیم که چشم امید هواداران پارس جنوبی در میان آلودگی‌های نفتی به نتایج ما بستگی دارد. امیدواریم در آینده بهترین نتایج را کسب کنیم و رتبه به مراتب موفق‌تری نسبت به گذشته داشته باشیم.

گوهری درباره اینکه با جدایی محسن فروزان به سنگربان اول تیم پارس جنوبی تبدیل شده،‌ عنوان کرد: اول از همه باید از کادرفنی تشکر و قدردانی کنم که به من اعتماد کردند و همه سعی و تلاش من در این است که بتوانم جواب این اعتماد را بدهم. فرصت بزرگی به عنوان یک بازیکن جوان در اختیارم قرار گرفته و همه تلاشم بر این است که آنها را سربلند کنم. این را باید بگویم که از تجربه آقای رحمان احمدی به نحو احسن استفاده می‌کنم و خوشحالم که در کنار ایشان حضور دارم.

دروازه بان 22 ساله در پاسخ به این سوال که الگوی ورزشی او کیست،‌ گفت:‌ این را باید بگویم که با وجود اینکه بوفون سنگربان بزرگی بوده و بسیار او را الگو قرار می‌دهند اما الگوی من یان اوبلاک،‌ دروازه بان اتلتیکو مادرید است و واضح است که دروازه بان با تکنیک و باهوشی است. اگر یک مقدار قبل‌تر از اوبلاک را بگویم ویکتور والدز بود که کلاس بالایی داشت و هر دوی آنها سرعت پای خوبی دارند.

گوهری درخصوص رویارویی با پیکان تهران در مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی گفت‌: شاید از نظر برخی این قرعه سختی برای ما باشد اما این را همه می‌دانند که جام حذفی جام شگفتی‌هاست. طرفداران مطمئن باشند که همه تلاشمان را بکار می‌گیریم تا راهی مرحله بعدی شویم.

دروازه بان جوان پارس جنوبی در پاسخ به این سوال که چرا تا به امروز شگفتی ساز فصل گذشته لیگ برتر نماینده‌ای حتی در اردوهای تیم ملی نداشته،‌ گفت:‌ تمام بازیکنان ما تلاش می‌‍‌کنند و زحمت می‌کشند؛ همه‌ی آنها هم در سطح خوبی هستند و این نظر کادرفنی تیم ملی است که کدام بازیکنان در اردوها حضور داشته‌ باشند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز