خبرگزاری کار ایران

میرغفاری: ۷۰ نفر به‌عنوان نفرات برتر فستیوال فوتبال پایه انتخاب می‌شوند

asdasd
کد خبر : ۶۶۷۲۱۳

دبیر اجرایی فستیوال ملی فوتبال پایه پسران و دختران گفت: ۷۰ بازیکن منتخب این فستیوال در هر بخش به اردویی جهت انتخاب اعضای تیم‌های ملی دعوت خواهند شد.

به گزارش ایلنا، سیدعلی میرغفاری، دبیر اجرایی فستیوال ملی فوتبال پایه پسران و دختران که از 17 الی 200 شهریور در کردان کرج برگزار شد در آخرین روز برگزاری این فستیوال با ارائه گزارشی اظهار داشت: در این دوره از فستیوال شاهد حضور بیش از 900 بازیکن دختر و پسر از سراسر کشور و مشارکت فعال و گسترده استان‌ها بودیم. تقریباً هر تیم 7 مسابقه را برگزار کرده و هر بازیکن عملاً یک ساعت فوتبال بازی کرده تا به‌خوبی از سوی استعدادیابان مورد ارزیابی قرار بگیرد.

وی در تشریح استعدادیابی صورت‌گرفته ادامه داد: در هر بخش دختران و پسران 14 استعدادیاب و یک سرتیم استعدادیابی داشتیم که با دقت عملکرد نفرات را زیر نظر گرفتند. در نهایت و در هر بخش حدود 70 بازیکن به‌عنوان نفرات منتخب فستیوال انتخاب و معرفی خواهند شد که در اردوی نفرات منتخب حاضر می‌شوند و در نهایت از این جمع 25 بازیکن برای حضور در تیم ملی زیر 14 سال کشور انتخاب خواهند شد.

دبیر اجرایی فستیوال ملی فوتبال پایه پسران و دختران همچنین با بیان این مطلب که فستیوال‌ها خصوصاً در این رده سنی نتیجه‌محور نیست، گفت: به‌طور کلی در بیشتر رشته‌های ورزشی برای بازیکنان زیر 13 سال مسابقات نتیجه‌محور برگزار نمی‌شود. از سوی دیگر ما به‌دنبال حضور نفراتی بودیم که از نظر سنی واقعاً به‌درستی انتخاب شده باشند و خدای نکرده شاهد تخلفی نباشیم. وقتی نتیجه رقابت‌ها اهمیتی ندارد، خوشبختانه شاهد این‌گونه مشکلات هم نیستیم و نفرات با سن واقعی خودشان در فستیوال حاضر می‌شوند.

میرغفاری خاطرنشان کرد: جا دارد باز هم از همکاری و تعامل همه‌جانبه مسئولان اداره ورزش و جوانان استان البرز، هیئت فوتبال استان و شهرستان ساوجبلاغ همچنین مسئولان محترم مجموعه ایثار در کردان کرج قدردانی کنیم که با تعامل همه‌جانبه در برگزاری این رویداد ما را یاری کردند.

چهارمین فستیوال ملی فوتبال پایه دختران و ششمین فستیوال ملی فوتبال پایه پسران کشور از 17 تا 20 شهریور با حضور تیم‌های اعزامی از سراسر کشور به‌میزبانی مجموعه فرهنگی ورزشی ایثار واقع در کردان کرج برگزار شد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز