خبرگزاری کار ایران

استرس در آستانه آغاز مسابقات جهانی والیبال/ مصدومیت، استراحت یا قهر؛ معروف کجاست؟

asdasd
کد خبر : ۶۶۷۰۲۷

کاپیتان تیم ملی ایران در اواسط دومین بازی ایران برابر اسلوونی از زمین خارج شد و دیگر خبری از او در ترکیب ایران نیست.

به گزارشایلنا، تیم ملی والیبال ایران تورنمنت اسلوونی را با سه شکست به پایان رساند و با وجود نمایش های خوب در دو دیدار پایانی، در کسب برد ناکام ماند. سعید معروف کاپیتان تیم ملی در اولین دیدار ایران برابر آمریکا غایب بود اما با توجه به غیبت تمامی بازیکنان اصلی، این غیبت خیلی به چشم نیامد.

کاپیتان تیم ملی در دومین دیدار برابر اسلوونی بازی را آغاز کرد و تا ست چهارم در ترکیب حضور داشت اما با شروع ست چهارم، وادی جانشین او در ترکیب شد و تا پایان مسابقه شاهد حضور دوباره معروف نبودیم. نکته جالب آنکه معروف در پایان مسابقه و در هنگام دست دادن بازیکنان دو تیم نیز حضور نداشت.

در دیدار سوم برابر کانادا اما شرایط مانند قبل بود. معروف هر چند تشریفات ابتدایی مسابقه را با حضور کاپیتان کانادا برگزار کرد اما در ترکیب اولیه حضور نداشت و تا پایان ست پنجم نیز او را روی نیمکت ندیدیم.

فرضیه اول که امیدواریم بیش از دیگر فرضیه ها صحت داشته باشد، استراحت کولاکوویچ به این بازیکن است که البته با توجه به حضور طولانی مدت عبادی پور، موسوی، غفور و مرندی در زمین، شاید نتوان خیلی آن را باور کرد.

مصدومیت فرضیه دوم است؛ معروف قبل از بازی های آسیایی در تهران مصدوم شد و این احتمال وجود دارد برای جلوگیری از تشدید مصدومیت و یا درمان سرمربی تیم ملی به او استراحت داده باشد.

فرضیه سوم و بدترین فرضیه اما قهر معروف است؛ کاپیتان تیم ملی در اواسط دیدار با اسلوونی از زمین خارج شد و دیگر به زمین باز نگشت و این موضوع می تواند باعث دلخوری او و اتفاقات دیگری شده باشد که البته صحت آن فعلا قابل بررسی نیست و باید منتظر شروع مسابقات ماند تا جواب این سوال مشخص شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز