خبرگزاری کار ایران

برگزاری اولین همایش مدیران مدارس خیّر ساز استان گیلان

asdasd
کد خبر : ۶۶۶۸۴۲

اولین همایش مدیران مدارس خیّر ساز استان گیلان با حضور مدیر کل نوسازی مدارس استان برگزار شد.

به گزارش ایلنا از بندر انزلی، علی اوسط اکبری مقدم مدیرکل نوسازی،توسعه و تجهیز مدارس استان گیلان در همایش مدیران مدارس خیّرساز استان  که در مجتمع آموزشی دهکده ساحلی بندر انزلی برگزار شد با برشمردن اهمیت کار معلمان و فرهنگیان گفت: معلم بهترین است و  نقش آن در جوامع پویا نقشی ماندگار است.

وی با بیان اینکه تفکر پویا  درمدارس پویا ایجاد می شود اظهار داشت: مدارس پویا می‌توانند نسل پرسشگر، آفریننده، نوآور  و عاشق تربیت  کنند.

وی در ادامه اهمیت و ضرورت نگه‌داری از فضاهای آموزشی را یادآور شد و اذعان داشت: حفظ و نگهداری از مدارس باید به فرهنگ عمومی تبدیل شود.

  مقدم ضرورت برنامه ریزی مدون در نگه‌داری از فضاهای آموزشی را خاطر نشان ساخت و ابراز داشت: امروز ما به شدت نیازمند به مشارکت عمومی در نگه‌داری از فضاهای آموزشی هستیم.

وی تاکید کرد: ساختاری باید تعریف شود تا به صورت نظام‌مند دانش‌آموزان و اولیاء را در نگه‌داری از فضاهای آموزشی مشارکت دهیم.

مدیر کل نوسازی مدارس استان گیلان با بیان اهمیت کار ارزشمند خیرین مدرسه ساز تصریح کرد:خیرین آمادگی دارند همیشه در کنار ماباشند و باید از وجود ارزشمند آنان استفاده کنیم.

میر مسعودی رئیس مجمع خیرین مدرسه ساز استان گیلان در ادامه با اشاره به اینکه مدیران مدارس خیری باید فرهنگ ایثار و از خودگذشتگی را باور داشته باشند افزود: مدیران مدارس خیری امانت دار خیرین محترم مدرسه ساز هستند.

وی با تاکید به اینکه  درتکریم از خیرین باید اهتمام داشته باشیم.یادآور شد:خیرین حاصل دسترنج عمر خود را صرف مدرسه سازی می کنند.

 وی در ادامه خواستارمشارکت دادن خیرین در تصمیم گیری های کلان مدرسه شد.

میر مسعودی در پایان با اشاره به آماری گفت:تاکنون‌ به همت خیرین مدرسه ساز 283  مدرسه بالغ بر 1140 کلاس درس ساخته شده است که 52 آموزشگاه  نیز در حال احداث است.

در ادامه یعقوبی مدیر عامل مجمع خیرین مدرسه ساز استان گیلان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای گرانقدر تصریح کرد: نقش آفرینی شهدا فراموش شدنی نیست .

وی با تاکید بر اینکه احترام به خیرین باید نهادینه شود افزود: آنانی را که از اموال خود گذشته و کار ارزشمند و ماندگاری را به یادگار گذاشته اند باید به نحو شایسته ای تکریم و تجلیل کنیم.

 مدیر عامل مجمع خیرین مدرسه ساز با بیان اینکه نگهداری از مدارس خیری باید به فرهنگ تبدیل شود،پیشنهاد کرد:  خیرین مدرسه ساز  را باید عضو افتخاری اعضای  انجمن اولیاء و مربیان  مدرسه کنیم.

در ادامه جهان‌آرای مدیر کل آموزش و پرورش استان گیلان نیز با بیان مطالبی به  اهمیت مدارس خیری و نقش مدیران این مدارس در نگهداری از این فضاهای آموزشی پرداخت.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز