خبرگزاری کار ایران

مورد عجیب در فوتبال ایران

تیم ملی بدون سرمربی به مصاف ازبکستان می‌رود

asdasd
کد خبر : ۶۶۶۸۰۸

تیم ملی در حالی به مصاف ازبکستان می‌رود که عملاً و رسماً سرمربی ندارد و کی‌روش بدون قرارداد هدایت تیم را بر عهده گرفته است.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، تیم ملی کشورمان با وجود گذشت بیش از 2 ماه از پایان کارش در روسیه و رقابت‌های جام جهانی هنوز تکلیف نیمکت خود را مشخص نکرده و سرمربی قطعی تیم ملی معرفی نشده است.

بعد از جام جهانی و پس از نتایج قابل قبول  ایران با کی‌روش و پس از انتشار چند باره خبر توافق کی‌روش با فدراسیون، تا این لحظه هرگز این اتفاق شکل رسمی به خودش نگرفته و نیمکت تیم ملی را دچار بلاتکلیفی کرده است.

هرچه زمان جلو رفت انتظارها به نتیجه نرسید و حتی بازگشت کی‌روش به ایران، انتشار فهرست بازیکنان دعوت شده و شروع اردو و در پیش بودن بازی تدارکاتی با ازبکستان منجر به عقد قرارداد سرمربی تیم ملی با فدراسیون فوتبال نشد و کی‌روش بدون قرارداد در حال کار کردن در تیم ملی است.

اولین اردو تدارکاتی تیم ملی ایران بعد از جام جهانی 2018 روسیه در حالی آغاز شد که کارلوس کی روش پس از چند جلسه تمرینی راضی به پوشیدن لباس ورزشی و تمرین دادن تیم شد که این موضوع نیز بازتاب زیادی در رسانه های دنیا داشت.

حالا تیم ملی ایران باید در اولین دیدار دوستانه خود برای حضور پرقدرت در جام ملت‌های آسیا روز سه شنبه به مصاف ازبکستان با هدایت هکتور کوپر نامدار برود. این در حالی است که کی روش هنوز قرارداد رسمی خود را با فدراسیون منعقد نکرده و باید ایران را در جدال با پیرمرد نامدار آرژانتینی در تیم ازبکستان ، بدون قرارداد هدایت کند.

هر آنچه که هست این شرایط به نفع فوتبال ایران نیست و مهدی تاج و همکارانش باید هر چه سریعتر تکلیف قرارداد با کس روش را مشخص کنند تا او هم با تمرکز بیشتزری اماده سازی تیم ملی را پیش ببرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز