خبرگزاری کار ایران

سفر ماهانه ۵ هزار بازنشسته کشوری به مشهد

asdasd
کد خبر : ۶۶۶۷۷۶

مدیر صندوق بازنشستگی کشوری استان خراسان رضوی گفت: مسن‌ترین بازنشسته عضو صندوق بازنشستگی در این استان ۱۰۷ سال و جوانترین بازنشسته این استان نیز زیر ۴۰ سال سن دارند.

به گزارش ایلنا، «علیرضا کریم‌دادی» در مراسم روز بزرگداشت خانواده و تکریم بازنشستگان استان خراسان رضوی در مشهد گفت: مسن‌ترین بازنشسته عضو صندوق بازنشستگی خراسان رضوی ۱۰۷ سال دارد و در مقابل جوانترین بازنشسته این استان که شش نفر هستند زیر ۴۰ سال سن دارند.

وی ادامه داد: ۱۰۵ هزار نفر در خراسان رضوی عضو صندوق بازنشستگی کشوری هستند که از این تعداد ۲۵ هزار نفر وظیفه بگیر و ۸۰ هزار نفر آنان نیز بازنشسته هستند.

مدیر صندوق بازنشستگی کشوری خراسان رضوی همچنین گفت: این استان بالاترین پذیرش تورهای بازنشستگی را در کشور دارد به طوری که ماهانه افزون بر ۵ هزار بازنشسته صندوق بازنشستگی کشوری از سراسر ایران به مشهد سفر می کنند.

کریم‌دادی، کمک هزینه سفر به مشهد مقدس برای هر بازنشسته و همراه وی را ۷۴۰ هزار تومان اعلام کرد و گفت: علاوه بر خدمات سفر، پرداخت وام به بازنشستگان کشوری و وظیفه بگیران این صندوق در خراسان رضوی انجام می شود که در دولت تدبیر و امید ۱۴ برابر نسبت به گذشته بیشتر شده است.

به گفته وی، پارسال ۱۹ هزار و ۲۹۲ فقره وام چهار میلیون تومانی در مجموع به مبلغ ۷۷۱ میلیارد و ۶۸۰ میلیون ریال به بازنشستگان این استان پرداخت شد.

کریم‌دادی همچنین تعداد بیمه شدگان عمر و حوادث را در خراسان رضوی ۴۲ هزار و ۴۱۰ نفر عنوان کرد و اظهار داشت: پرداخت خسارت بیمه عمر و حادثه طی چند سال گذشته در خراسان رضوی ۸۲ درصد افزایش یافته است. بابت غرامت هر متوفی پارسال ۵۵ میلیون ریال پرداخت شد که در مقایسه با چهار سال قبل افزایش چشمگیری را نشان می دهد.

همایش روز خانواده و تکریم بازنشستگان (۲۵ ذی الحجه) در حوزه مدیریت صندوق بازنشستگی کشوری استان خراسان رضوی، در سه شهرستان مشهد، نیشابور و سبزوار برگزار شد. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز