خبرگزاری کار ایران

رئیس دانشگاه علم و صنعت تاکید کرد:

ضرورت همفکری با دانشگاه‌ها در برهه حساس کنونی

asdasd
کد خبر : ۶۶۶۷۱۵

رئیس دانشگاه علم و صنعت بیان کرد: باید در این برهه حساس جامعه با دانشگاه ها همفکری شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا، نشست روسای دانشگاه‌ها٬ مراکز آموزش عالی پژوهش ها و پارک های علم و فناوری سراسر کشور صبح امروز با حضور اسحاق جهانگیری؛ معاون اول رئیس جمهور٬ منصور غلامی؛ وزیر علوم و روسای دانشگاه‌ها صبح امروز در دانشگاه علم و صنعت برگزار شد.

جبار علی ذاکری، رئیس دانشگاه علم و صنعت در ابتدای این نشست ضمن خوشامدگویی بیان کرد: خوشحالیم از اینکه سال تحصیلی جدید را با اعضای خانواده بزرگ آموزش عالی ایران شروع می‌کنیم و امیدواریم  این راه را با پشتکار شروع کنیم تا در شرایط پیش رو سال خوبی را شروع کنیم.

وی ادامه داد: در شرایطی که جامعه با  عدم اطمینان ملی مواجه شده لازم است مردم و مسئولان با هم همکاری و همفکری کنند و همیاری با جامعه دانشگاه و مجموعه علمی بیشتر صورت بگیرد. این چندمین جلسه ای است که در این راستا تشکیل شده و امیدوارم نتایج ملموسی گرفته شود.

او با بیان انتظارات دانشگاهیان در این برهه حساس جامعه گفت: بازگرداندن مسئولیت های خرد و کلان به دانشگاه ها، اجباری کردن یک شریک دانشگاهی درطرح های بزرگ با عنوان طرح دو به اضافه دو. واگذاری بیشتر امور دانشگاه ها به خودشان، تسهیل در فرآیندهای مرودات بین اساتید ایرانی و خارجی،حمایت از طرح قرار گیری حداقل پنج دانشگاه برتر کشور در میان 200 دانشگاه برتر جهان را از جمله انتظارات برشمرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز