خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل یک شرکت داروسازی در رشت :

نمی‌گذاریم مردم احساس کمبود دارو کنند

asdasd
کد خبر : ۶۶۶۶۲۹

مدیرعامل یک شرکت داروسازی در رشت گفت: مردم نگران کمبود دارو نباشند چراکه این شرکت در صورت عدم سودهی نیز به تولید دارو ادامه می‌دهد‌.

سید محمد کشاورز در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا در رشت اظهار داشت: در شرایط کنونی که کشور ما از سوی ابرقدرت‌ها مورد تحریم قرار گرفته، شرکت بهوزان پشت ملت ایران است و اجازه نمی‌دهیم مردم احساس کمبود دارو کنند.

سرم دیالیز از مهم‌ترین نیازهای اساسی دارویی در ایران

کشاورز تولید سرم دیالیز را به‌عنوان یکی از نیازهای اساسی امروز در کشور دانست و یادآورشد:  در حال حاضر سالیانه حدود یک‌میلیون سرم دیالیز تولید می‌شود که بخش بزرگی از نیاز وزارت بهداشت را تامین می‌کند.

مدیرعامل شرکت داروسازی بهوزان درباره تولید کرم منوبنزون نیز  گفت: غیر از ایران فقط دو کشور هند و آمریکا این دارو را تولید می‌کنند که قیمت این دارو در ایران یک‌دهم محصول آمریکا و یک‌دهم محصول هندی است.  

مدیر عامل شرکت دارو سازی بهوزان رشت با ابراز امیدواری به اینکه مردم در این  شرایط حساس کشور نگران تامین داروی خود نباشند خاطر نشان کرد:اگر یک هفته به بیمار سرم دیالیز نرسد مرگ اورا تهدید می کند شرایط امروز بازار ایران خود تحریمی است که از سوی بعضی از صاحبان سرمایه و تولید کنندگان بر مردم تحمیل می شود و به این افراد توصیه می‌کنم با احتکار بستر کسری در بازار را فراهم نکند.

وی تاکید کرد: تنها انتظاری که از مسئولان داریم این است که موانع را از سر راه ما بردارند و نگذارند به‌رغم پرداخت هزینه‌های گمرکی، به‌دلیل تشریفات وقت‌گیر گمرک یک دارو به‌جای سه روز، ۳۰ روز زیر آفتاب گمرک بوشهر بماند و آسیب ببیند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز