خبرگزاری کار ایران

قرایی: هدف اصلی مس کرمان رضایت هواداران است

asdasd
کد خبر : ۶۶۶۲۱۶

سرپرست باشگاه مس کرمان که در جریان بازی تیم‌های مس و اکسین بارها از سوی هواداران تیم کرمانی تشویق شد، تمام تلاش مجموعه‌ی باشگاه مس را تداوم این پیروزی‌ها دانست.

به گزارش ایلنا، دکتر علی قرایی در پایان بازی تیم مس برابر اکسین گفت: روزی که توفیق خدمت در باشگاه  مس نصیب بنده شد اعلام کردم که نه در بلند مدت و یک یا دو ساله بلکه باید در کوتاه مدت با تمام تلاش خود و همکارانم تیمی ساخته و پرداخته شود که در همین مدت اندک به اوج آمادگی برسد.

وی افزود: خوشحالیم که به این هدف خود نزدیک شده‌ایم و امروز تیمی در زمین مسابقه می‌بینیم که هواداران و مردم کرمان به آن باور دارند و مجموعه‌ی تیم نیز با نتایج خوبی که کسب می‌کند، روز به روز اعتماد بیشتری را برای کسب موفقیت به خود جلب می‌کند.

سرپرست باشگاه مس با ابراز خرسندی از شادی و شور جوانان کرمانی از نتایج تیم مس گفت: هدف اصلی تیم همین رضایت هواداران است. در بازی با اکسین هزاران جوان کرمانی در ورزشگاه با شادی آن را ترک کردند و پس از مسابقه نیز مردم شهر در خیابان‌ها با شور و نشاط این پیروزی را جشن گرفتند که با دیدن این صحنه‌ها خستگی از تن همه‌ی عوامل خارج می‌شود چراکه هدف دیدن همین لبخند رضایت بر لب‌های مردم است و امیدواریم در این شرایط که مردم نیاز بیشتری به شور و انرژی دارند، تیم ما با کسب موفقیت‌های بعدی این موضوع را تداوئم بخشد.

دکتر قرایی با درود بر غیرت وتلاش بازیکنان و عوامل  تیم مس در بازی با اکسین گفت: حریف چند میلیارد هزینه‌ی بیشتر نسبت به ما داشت و با تمام امکانات خود برای کسب پیروزی به این بازی آمده بود اما غیرت بازیکنان مس بر هر موضوعی غلبه می‌کند و تیم ما با تلاش خود در این بازی نشان داد برای جنگ در هر زمین وحریفی آمادگی دارد.

ایشان در پایان تاکید نمود با تمسک به شهدا و توکل بر خدا ما با همین انرژی و انگیزه در بازی‌های بعدی به میدان می‌رویم تا خیلی زود جایگاه خود را در جدول مسابقات در بین تیم‌های بالای جدول تثبیت کنیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز