خبرگزاری کار ایران

مس کرمان - اکسین البرز؛ 2-1 به سود مسی‌ها!

asdasd
کد خبر : ۶۶۵۵۴۰

تیم‌های فوتبال مس کرمان و اکسین البرز از ساعت 18 و 30 دقیقه روز جمعه 16 شهریور در ورزشگاه باهنر کرمان به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

به گزارش ایلنا، با توجه به رتبه‌ی دو تیم در رده‌های اول و سوم جدول، این بازی را می‌توان حساس‌ترین دیدار هفته‌ی چهارم لیگ یک و به نوعی یک مسابقه‌ی شش امتیازی برای دو تیم دانست که پیروز این دیدار گام بلندی برای بالانشینی خود در بازی‌های لیگ یک برخواهد داشت.

در سابقه‌ی مصاف این دو تیم، مس و اکسین تاکنون چهار بار  در دیدارهای لیگ یک به مصاف یکدیگر رفته‌اند که سهم مس دو پیروزی و سهم اکسین یک برد بوده است و یک مسابقه‌ی دو تیم نیز به تساوی کشیده شده است.

نکته‌ی قابل توجه اینکه مس در تمامی بازی‌هایی که در خانه برابر اکسین انجام داده است به پیروزی رسیده که هواداران مس امیدوارند این روند در بازی روز جمعه نیز محقق شود.

در سال 95 مس در کرمان با گل‌های پورشیخعلی و دو گل دغاغله اکسین را با نتیجه‌ی 3بر1 در کرمان شکست داد و در بازی برگشت آن سال دوبر صفر به حریف در کرج باخت.

در سال 96 نیز مس با تک گل یاسر فیضی اکسین را در کرمان برد و بازی برگشت دو تیم در کرج یک بر یک مساوی شد که اکبرخواه زننده گل مس در این بازی بود.

تیم اکسین البرز در این فصل از بازی‌های لیگ یک با هدایت فراز کمالوند و با خریدهای مناسبی که در پیش فصل انجام داد، همانند مس کرمان یکی از تیم‌های مدعی این فصل لیگ یک می‌باشد و از همین رو مصاف دو تیم جذابیت‌های بسیاری خواهد داشت.

هواداران مس کرمان در کنار بازیکنان این تیم کاملا آماده هستند که با تمام توان امتیاز این بازی را در کرمان حفظ کنند و یک روز ماندگار را در خاطره این فصل ثبت کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز