خبرگزاری کار ایران

رییس پلیس پیشگیری تهران بزرگ اعلام کرد:

دستگیری باند ۱۲ نفره جاعلان اسناد شماره‌گذاری خودرو

asdasd
کد خبر : ۶۶۶۱۰۸

رییس پلیس پیشگیری تهران بزرگ از دستگیری باند ۱۲ نفره جاعلان اسناد شماره‌گذاری خودرو توسط کلانتری ۱۵۴ چیتگر خبر داد.

سرهنگ کیوان ظهیری، رییس پلیس پیشگیری تهران بزرگ در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا درباره جزییات این خبر گفت: عوامل عملیات کلانتری ۱۵۴ چیتگر متوجه حضور افرادی در حوالی مرکز شماره‌گذاری خودرو غرب تهران می‌شوند که اقدام به جعل اسناد و مدارک اقامتی شهر تهران می‌کردند.

وی بیان کرد: افرادی که قصد دارند پلاک تهران دریافت کنند باید مدارک اقامتی‌شان نیز برای شهر تهران باشد این افراد که ۱۲ نفر و شامل ۱۰ دلال و دو جاعل بودند در این باند فعالیت می‌کردند. این دلالان در مقابل مرکز شماره‌گذاری در پوشش‌های مختلف اقدام به شناسایی افرادی می‌کردند که مشکل اقامت تهران داشتند.

رییس پلیس پیشگیری تهران بزرگ خاطرنشان کرد: دلالان پس از شناسایی افراد مشخصات آنها را از طریق تلگرام برای جاعلان ارسال کرده و آنها مدارک را تنظیم و از طریق دلالان در مقابل مرکز شماره‌گذاری به مراجعان تحویل داده می‌شد.

سرهنگ ظهیری درباره قیمت این مدارک نیز توضیح داد: دلالان برای این مدارک مبالغ ۳۰۰ هزار تومان تا ۵۰۰ هزار تومان دریافت می‌کردند. بعد از بررسی و شناسایی این افراد از مخفیگاه آنها ۱۷ مهر مربوط به املاک مختلف، ۲۵۰ هلوگرام مربوط به مشاوران املاک، ۱۰۰ برگ اجاره‌نامه خام، دو دستگاه پرینتر رنگی و یک دستگاه لب‌تاپ، و مقادیری اوراق تامین اجتماعی کشف و ضبط شده است.

به گفته وی کار اطلاعاتی و شناسایی این باند در حدود دو ماه به طول انجامید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز