خبرگزاری کار ایران

پاسخ سپاهان به بیانیه صلح آمیز تراکتورسازی/ خواهر خوانده‌ها آشتی کردند

asdasd
کد خبر : ۶۶۵۷۸۹

باشگاه سپاهان در پاسخ به بیانیه چند روز گذشته تراکتورسازی، بیانیه جدیدی منتشر کرد.

به گزارش ایلنا،‌پس از اینکه دو بیانیه پرتنش میان دوباشگاه تبریزی رد و بدل شد، باشگاه تراکتورسازی برای بهبود روابط با باشگاه سپاهان که طی سال های اخیر روابط خوبی با هم داشته اند، پیشقدم شد و حالا سپاهان هم اختلافات به وجود آمده در مورد حاج صفی را فراموش کرده و با صدور بیانیه ای پاسخ بیانیه تراکتورسازی را داده است.

متن این بیانیه به شرح زیر است:

 

بعد از اتفاقات یک هفته گذشته و تلاش تعدادی از دشمنان همیشگی اوج‌گیری فوتبال شهرستان‌ها برای برهم زدن اتحاد و برادری بین دو باشگاه قدیمی و پرطرفدار فولاد مبارکه سپاهان و تراکتورسازی تبریز خوشبختانه با آرامشی که بین مدیران و هواداران دو باشگاه وجود داشت کوچکترین خللی به ارتباط صمیمانه دو باشگاه وارد نشد و امروز به خود می‌بالیم که به مانند گذشته دست برادران تبریزی خودمان را به گرمی بفشاریم و در راه دفاع از کیان و اعتبار هر دو باشگاه تلاش خواهیم کرد.

ضمن اینکه باید به این مسئله هم اشاره کنیم که با وجود تمایل کادر فنی ومدیریت باشگاه سپاهان برای جذب احسان حاج‌صفی بنا بر دلایل مختلف که قسمت مهمی از آن توسط مدیریت باشگاه و در گفتگو با رسانه‌ها به سمع و نظر هواداران رسیده از این بابت خوشحالیم که  امروز تعدادزیادی از بازیکنان پرورش یافته آکادمی فوتبال این باشگاه در مکتب سپاهان رشد کرده اند ودر تیمهای مختلف لیگ برتردرحال فعالیت هستندضمن اینکه تعدای هم به تیمهای ملی دعوت شده اند.

باشگاه فولادمبارکه سپاهان با درایت کادر فنی باتجربه خودش و بازیکنان با کیفیتی که در اختیار دارد و به پشتوانه حمایت همیشگی شرکت عظیم فولادمبارکه اصفهان و هواداران طلایی‌پوش به دنبال رقابتی سالم و به دور از هر گونه حاشیه با دیگر مدعیان است و امیدواریم که در این مسیر اشتباهات داوری حق فوتبال سپاهان را پایمال نکند.

همانطور که هواداران دو باشگاه در این چند سال به اثبات رسانده‌اند اتحاد فوتبال اصفهان و تبریز گسستنی نیست و اگر هم در آینده مشکلاتی ایجاد شود بدون شک در درون خانواده حل خواهد شد تا دشمنان دو باشگاه امکان سواستفاده از شرایط موجود را پیدا نکنند.

از هواداران طلایی‌پوش و پرشورهای تبریزی درخواست داریم به مانند همیشه در فضایی رقابتی و برادرانه پشتیبان یکدیگر باشند تا هر دو تیم بتوانند به دور از هر گونه حاشیه برای شاد کردن دل مردم اصفهان و تبریز تلاش کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز