خبرگزاری کار ایران

تایید ادعای تراکتوری‌ها در سایت المپیاکوس؛

صدور رضایت نامه حاج‌صفی بدون دریافت پول/ تراکتورسازی جنگ رسانه‌ای را هم از سپاهان برد

asdasd
کد خبر : ۶۶۵۲۲۱

خبر درج شده روی سایت باشگاه المپیاکوس به نوعی پایانی بر دعوای سپاهان و تراکتورسازی است.

به گزارش ایلنا، پیوستن احسان حاج‌صفی به تراکتورسازی یکی از بزرگترین بمب‌های نقل و انتقالاتی بود که سرو صدای آن هنوز بعد از گذشت چند روز نخوابیده است و دامنه آن باعث تیره شدن روابط دو باشگاه سپاهان و تراکتورسازی و صحبت‌های مسئولان دو باشگاه علیه یکدیگر شده است.

پس از اینکه سپاهانی‌ها اعلام کردند جذب حاج‌صفی برای آنها بالای 12 میلیارد هزینه داشته و توانایی رقابت با تراکتورسازی را در این زمینه نداشتند، باشگاه تبریزی با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد برای دریافت رضایت‌نامه حاج‌صفی مبلغی به باشگاه یونانی پرداخت نکرده است. ادعایی که با واکنش‌های منفی زیادی روبرو شد و علیه آن موضع‌گیری‌هایی از سوی مقامات سپاهانی صورت گرفته است.

در همین رابطه سایت باشگاه المپیاکوس در گزارشی با اشاره به انتقال حاج صفی و انصاری‌فرد نوشته است: بسیار عجیب است باشگاه المپیاکوس تصمیم گرفت 2 ملی‌پوش ایرانی را که در جام جهانی 2018 نیز شرکت کرده بودند بدون هرگونه سود مالی و دریافت پولی آزاد کند.

این موضوع نشان می دهد ادعای تراکتوری ها حقیقت داشته و آنها هیچ مبلغی برای حاج صفی به تیم یونانی نپرداخته اند .

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز