خبرگزاری کار ایران

صبح امروز رخ داد؛

زمین لرزه 5.6 ریشتری در سیستان و بلوچستان

کد خبر : ۶۶۵۷۸۱

زمین لرزه‌ای به بزرگی 5.6 ریشتر سیستان و بلوچستان را لرزاند.

به گزارش ایلنا به نقل از موسسه ژئوفیزیک دانشگاه تهران، زلزله‌ای به بزرگی 5.6 ریشتر ساعت 10:53 منطقه مسجد حضرت ابوالفضل در سیستان و بلوچستان را به لرزه در آورد.

شبکه‌های لرزه‌نگاری مرکز لرزه‌نگاری کشوری موسسه ژئوفیزیک دانشگاه تهران در ساعات ۱۰:۴۲:۰۳، ۱۰:۵۳:۳۶ و ۱۱:۰۸:۴۲ ثانیه روز جمعه، ۱۶ شهریور  سه زمین‌لرزه در استان سیستان و بلوچستان را ثبت کرد.

مختصات زمین‌لرزه ۳.۹ ریشتری که در عمق ۱۰ کیلومتری زمین رخ داده، ۲۸.۲۸ درجه عرض شمالی و ۵۹.۴۰ درجه طول شرقی ثبت شده است.

این زمین‌لرزه در ۱۶ کیلومتری مسجد حضرت ابوالفضل، ۵۶ کیلومتری محمدآباد ریگان و ۸۹ کیلومتری گلمورتی در استان سیستان و بلوچستان رخ داده است.
 
مختصات زمین‌لرزه ۵.۶ ریشتری نیز که در عمق ۱۰ کیلومتری زمین رخ داده، ۲۸.۲۳ درجه عرض شمالی و ۵۹.۴۸ درجه طول شرقی ثبت شده است.
 
این زمین‌لرزه در ۱۳ کیلومتری مسجد حضرت ابوالفضل استان سیستان و بلوچستان، ۶۵ کیلومتری محمدآباد ریگان در استان کرمان و ۸۰ کیلومتری بزمان در استان سیستان و بلوچستان رخ داده است.
 
مختصات زمین‌لرزه ۴.۳ ریشتری نیز که در عمق ۸ کیلومتری زمین رخ داده، ۲۸.۳۳ درجه عرض شمالی و ۵۹.۴۵ درجه طول شرقی ثبت شده است.
 
این زمین‌لرزه در ۱۰ کیلومتری مسجد حضرت ابوالفضل در استان سیستان و بلوچستان، ۵۵ کیلومتری محمدآباد ریگان و  88 کیلومتری فهرج در استان کرمان رخ داده است.
 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز