خبرگزاری کار ایران

انتقاد گریژمان از عدم حضورش در لیست بهترین‌ها

asdasd
کد خبر : ۶۶۵۶۶۸

آنتوان گریژمان در میان ناباوری در بین سه نامزد نهایی بهترین بازیکن سال فیفا قرار نگرفت.

به گزارش ایلنا، این مهاجم در سال جاری با اتلتیکو فاتح لیگ اروپا و همراه فرانسه قهرمان جام‌جهانی شد، با این حال این مودریچ، رونالدو و محمد صلاح بودند که به‌عنوان سه نامزد نهایی بهترین بازیکن سال فیفا معرفی شدند.

گریژمان در این باره گفت: «این موضوع عجیب است. این جایزه را فیفا می‌دهد. ما برنده جام جهانی شدیم، ولی هیچ بازیکن فرانسوی در میان نامزدها نیست. این انتخاب آنهاست، ولی عجیب است که هیچ‌کدام از قهرمانان جهان در آن حاضر نیستند.»

گریژمان امیدوار است یکی از سه نامزد نهایی کسب توپ طلای فرانس فوتبال باشد. او در همین رابطه به اکیپ گفت: «به توپ طلا فکر می‌کنم چرا که هر سال به آن نزدیک‌تر شده‌ام. معتقدم که باید حداقل در میان سه نامزد نهایی قرار بگیرم. سال 2016 من فاتح هیچ جامی نشدم ولی در میان سه نامزد نهایی توپ طلا قرار گرفتم. حالا و پس از سالی پر از افتخار، دیگر چه کاری باید انجام دهم که توپ طلا به من برسد؟ سه عنوان قهرمانی کسب کردم و طبیعی است که باید در میان نامزدهای نهایی باشم.»

آخرین بازیکن فرانسوی که توانسته برنده توپ طلا شود زین‌الدین زیدان است و در سال‌های اخیر بازیکنانی مثل تیری آنری و فرانک ریبری در این رقابت ناکام بودند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز