خبرگزاری کار ایران

گریزمان: ناامید نیستم، به این سبک بازی عادت دارم!

asdasd
کد خبر : ۶۳۸۶۴۲

آنتوان گریزمان، ستاره فرانسه گفته که تساوی بدون گل مقابل دانمارک کسالت‌آور بود اما برای او مهم نیست، چون در اتلتیکو مادرید به این سبک بازی عادت کرده است.

به گزارش ایلنا، حملات فرانسه هماهنگی لازم را نداشت و شماره 7 این تیم از آنهایی که حس کردند هر دو تیم قرار است، حملات گسترده‌ای داشته باشند، معذرت خواست: «من ناامید نیستم، چون به این روش بازی عادت کرده‌ام. در سطح باشگاهی اغلب به این سبک بازی می‌کنیم. درست است که بازی ما از تلویزیون یا داخل ورزشگاه خیلی زیبا نیست. من از آنهایی که انتظار گل‌ها و حرکات زیبای پرشماری را داشتند معذرت می‌خواهم، چون این اتفاق نیفتاد. اما صعود کردیم و صدرنشین شدیم. ما به خود باور داشتیم، و می‌دانیم که روی برخی نکات باید کار کنیم، اما اعتماد به نفس لازم را هم داریم.»

اولیویه ژیرو هم با گریزمان موافق بود که این بازی یک دیدار کلاسیک در جام جهانی نبود: «ما خوشحالیم که مرحله گروهی را با صدرنشینی به پایان بردیم و اول شدیم. حالا باید روی نقاط ضعف مان کار کنیم، به‌ویژه آنهایی که در نیمه دوم نشان دادیم. ما می‌دانیم که در حملات ناکام بودیم، اما  به نظر من، برای اینکه بازی خوب از آب در بیاید، هر دو تیم باید بخواهند که فوتبال بازی کنند.»

استیو مانداندا که جای هوگو یوریس، کاپیتان فرانسه را در دروازه گرفته، خوشحال بود که در اولین بازی‌اش در جام جهانی کلین‌شیت کرده است و کریستین اریکسن، بازیکن خطرناک دانمارک را ناکام گذاشته است: «بازی فوق‌العاده‌ای بود. در نهایت ما از این بازی لذت بردیم. روز خوبی برای من بود و شخصا اوضاع برایم خوب پیش رفت. من راضی‌ام، اما نیاز به این داریم که این حرکت را ادامه دهیم. اینکه نگذارید بازیکنی مانند اریکسن گل بزند خیلی از نظر روانی خوب است. ما منسجم بازی کردیم و جدی.»

استیون انزونزی هم که برای اولین بار در ترکیب ثابت فرانسه در جام جهانی قرار گرفت، ترجیح داد به روحیه جمعی فرانسه بپردازد، نه به عملکرد انفرادی بازیکنان: «من نمی‌خواهم درباره افراد صحبت کنم، بلکه می‌خواهم درباره کل تیم حرف بزنم. به نظرم ما بار دیگر نشان دادیم که تیمی منسجم هستیم. هدف ما این بود که گل نخوریم.»

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز