خبرگزاری کار ایران

جنجال ادامه‌دار در دانمارک؛ وایکینگ‌ها با بازیکنان فوتسالیست

asdasd
کد خبر : ۶۶۵۶۴۷

یان ینسن به‌صورت موقت مربی تیم ملی دانمارک شده است. فهرست بازیکنان دعوت ‌شده به اردوی تیم ملی هم اعلام نشده است.

به گزارش ایلنا، دانمارک دیداری دوستانه با اسلواکی و یک بازی با ولز در چارچوب لیگ ملت‌های اروپا دارد و در این میان بازیکنان ارشد تیم ملی با اتحادیه فوتبال دانمارک به مشکل برخورده‌اند. اختلاف آنها بر سر مسائل تجاری است و گفته می‌شود ممکن است بازیکنان دیدارهای تیم ملی را تحریم کنند. در چنین شرایطی، اتحادیه فوتبال دانمارک با جریمه‌ای سنگین از سوی یوفا روبه‌رو خواهد شد و ممکن است از حضور در تورنمنت‌های پیش‌رو محروم شود.

آگه هاریده، مربی تیم دانمارک هم در یک سمت این دعواست و به این ترتیب ینسن، هافبک سابق تیم ملی این کشور به‌صورت موقت هدایت تیم را به عهده می‌گیرد. گفته می‌شود بازیکنانی از لیگ‌های دسته‌های پایین‌تر یا حتی بازیکنان فوتسال قرار است در این دو بازی به میدان بروند.

کیم هالبرگ، مدیر تیم ملی دانمارک گفته است: «ما باید هر دو دیدار ملی را برگزار کنیم تا از میلیون‌ها جریمه و همچنین محرومیت چندساله احتمالی تیم ملی دوری کنیم. از طرف اتحادیه فوتبال دانمارک و فوتبال دانمارک، خوشحالم اعلام کنم که یان ینسن وظیفه دشوار مربیگری در این دو دیدار را به عهده گرفته است.»

ینسن که سابقه بازی در آرسنال را دارد می‌گوید: «وقتی که من پاسخ مثبت دادم تا به تیم بیایم، به این دلیل بود که احساسی بسیار قدرتمند نسبت به تیم ملی دارم و چون فکر می‌کنم مهم‌ترین چیز این است که این دو دیدار باید برگزار شود. من تنها امیدوارم که از این دو بازی عبور کنیم و دو طرف در سریع‌ترین زمان ممکن به راه حلی برسند.»

کریستین اریکسن هم خواستار آن شده که آتش‌بسی موقت بین دو طرف برقرار شود تا دانمارک بتواند با تمام قدرت به دیدار با اسلواکی و ولز برود و همچنین از تبعات جدی پیش‌رو جلوگیری شود.

سال گذشته، تیم زنان دانمارک یک دیدار مقدماتی جام جهانی با سوئد را تحریم کرد. اتحادیه فوتبال دانمارک جریمه شد و به دانمارکی‌ها هشدار داده شد که اگر مسابقه دیگری را در چهار سال دیگر لغو کنند، از حضور در تمامی رقابت‌های زیر نظر یوفا محروم می‌شوند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز