خبرگزاری کار ایران

فرماندار ماسال تاکید کرد:

تسریع در روند اداری و پرداخت تسهیلات پروژه‌های بوم‌گردی

asdasd
کد خبر : ۶۶۵۶۳۶

فرماندار ماسال بر لزوم تسریع در روند پرداخت تسهیلات و اجرایی شدن پروژه‌های بوم‌گردی شهرستان تاکید کرد.

به گزارش ایلنا از ماسال، محمد جواد عامر در کارگروه ویژه بررسی پروژه های بوم‌گردی شهرستان که با حضور مدیر کل میراث فرهنگی استان برگزار شد، با بیان اینکه شهرستان ماسال با تشکیل 360 پرونده بوم گردی و جذب 104 درصدی سهمیه بوم گردی در صدر شهرستان‌های استان در زمینه پیگیری طرح‌های بوم‌گردی قرار دارد، گفت: در حال حاضر اولویت و تمام تلاش ما باید اجرای کامل و صحیح و نهایی شدن این پروژه‌ها و پرداخت تسهیلات مربوطه به متقاضیان باشد.

وی ادامه داد: باید تلاش شود روند اداری پرونده های بوم‌گردی با سرعت بیشتری انجام شود و در این مسیر بانک‌های عامل  می‌توانند با معرفی نامه‌ی بخشداری‌ها نسبت به تشکیل پرونده دریافت تسهیلات آنان اقدام کنند.

عامر با اشاره به آماده بودن چندین طرح بوم گردی و گردشگری در سطح شهرستان، گفت: البته برخی از این طرح‌ها با مشکلات و مسائلی در حوزه‌ی عدم دریافت مجوز های لازم روبه رو هستند که امیدواریم با حل این مشکلات، در هفته ی گردشگری، این پروژه ها بتوانند به صورت رسمی به بهره برداری برسند.

فرماندار ماسال احداث 11 هتل در سطح شهرستان را یکی دیگر از اقدامات موثر در جهت توسعه صنعت گردشگری و ایجاد رونق اقتصادی در شهرستان دانست و خاطرنشان کرد: با روند رو به جلو و پیشرفت فیزیکی که در روند احداث این هتل ها دیده می شود، امیدواریم همزمان با دهه فجر چندین هتل آماده بهره برداری در شهرستان داشته باشیم.

مدیرکل میراث فرهنگی استان نیز در این جلسه با ستودنی دانستن پیشرفت های گردشگری شهرستان ماسال به‌ویژه در زمینه‌ی بوم‌گردی، گفت: اینکه شهرستان ماسال علی‌رغم همه‌ی مشکلاتی که در حوزه منابع طبیعی دارد در رقابت با سایر شهرستان‌هایی که به مراتب مشکلات کمتری دارند، در حوزه بوم‌گردی پیشتاز است بسیار ارزشمند است.

رضا علیزاده ادامه داد: البته باید شرایط لازم برای نهایی شدن فرایند اجرای این پروژه ها و طی روند اداری آن جهت پرداخت تسهیلات صورت پذیرد و در این مسیر از اداره گردشگری شهرستان انتظار داریم با تمام تلاش نسبت به نهایی کردن پروژه‌ها از طریق ثبت در سامانه مربوطه اقدام تا روند پرداخت تسهیلات آنها به زودی اجرایی شود.

بازدید از پروژه های بوم گردی در دو روستای نساء و کیشه خانی و پروژه ی موزه ی شهر ماسال از دیگر برنامه های سفر مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری بود که با همراهی فرماندار ماسال انجام شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز