خبرگزاری کار ایران

میچ مک‌کانل:

اختلاف‌ها درباره دیوار مرزی، بعد از انتخابات میان دوره‌ای تشدید می‌شود

asdasd
کد خبر : ۶۶۵۵۷۷

رهبر اکثریت سنای آمریکا گفت که تصمیم‌گیری درباره بودجه احداث دیوار حائل میان این کشور و مکزیک را باید به بعدانتخابات میان‌دوره‌ای موکول کرد.

به گزارش ایلنا به نقل از پایگاه اینترنتی کنگره آمریکا، «میچ مک‌کانل» رهبر اکثریت سنای آمریکا اعلام کرد که انتظار دارد بعد از انتخابات میان‌دوره‌ای در ماه نوامبر بر سر تامین بودجه دیوار میان مکزیک و آمریکا در سنا درگیری و اختلاف‌نظر شدیدی در بگیرد.

پیشنهاد ساخت این دیوار حائل را «دونالد ترامپ» رئیس‌جمهوری آمریکا مطرح کرده است. 

او در گفت‌وگویی با شبکه فاکس نیوز گفت: «۹ لایحه‌ای که تا پایان سپتامبر، پایان سال مالی، روی میز ترامپ قرار می‌گیرد ماهیتی متفاوت خواهد داشت... اما تا پیش از پایان سال مالی ۹۰ درصد بودجه تایید خواهد شد.»

 وی افزود که جمهوری‌خواهان طرفدار احداث این دیوار هستند. 

مک‌کانل گفت: «هنوز در پی تامین مالی برای احداث دیوار هستیم. اما فکر می‌کنیم بهترین زمان بحث در این‌باره بعد از انتخابات میان‌دوره‌ای است.»

سنای آمریکا در تصویب لوایح مالی دولت پیشرفت‌هایی داشته است. مک‌کانل در پاسخ به این‌که آیا ممکن است ترامپ از بودجه بخش‌های دیگر برای تامین هزینه احداث دیوار کسر کند، گفت که این احتمال را بسیار بعید می‌داند. 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز