خبرگزاری کار ایران

وزارت دارایی آمریکا قوانین انتخاباتی این کشور را نقض کرد

asdasd
کد خبر : ۶۵۷۰۵۷

وزارت خزانه‌داری آمریکا با انتشار مجدد توییت‌های «دونالد ترامپ» درباره عملکرد نامزد‌های جمهوری‌خواه در انتخابات کنگره، قوانین انتخاباتی را نقض کرده است.

به گزارش ایلنا به نقل از پایگاه خبری کنگره آمریکا، وزارت خزانه‌داری آمریکا امروز-چهارشنبه- با بازنشر توییت «دونالد ترامپ» رییس‌جمهوری آمریکا در تمجید از عملکرد نمایند‌گان جمهوری‌خواه در انتخابات کنگره، قوانین انتخاباتی ایالات متحده را نقض کرد.

ترامپ در رابطه با انتخابات شب گذشته، امروز در توییترش نوشت: «شب گذشته نتایج بسیار خوبی برای جمهوری‌خواهان رقم خورد.  تا اینجا تیمی که می‌خواستیم تشکیل شده است. موج قرمز!»

وزارت خزانه‌داری آمریکا با بازنشر این توییت ترامپ، برای دومین بار توییت‌های رییس‌جمهوری آمریکا درباره نامزد‌های جمهوری‌خواه انتخابات میان‌دوره این کشور را منتشر کرد.

پس از مطرح شدن این سوال از سوی خبرگزاری‌های آمریکایی که آیا وزارت خزانه‌داری این کشور قوانین انتخاباتی را نقض کرده است، این وزارتخانه به سرعت بازنشر توییت ترامپ را از صفحه توییتر خود حذف کرد.

سخنگوی وزارت امور خارجه آمریکا نیز به خبرنگاران گفت بازنشر توییت ترامپ در پی یک اشتباه منتشر شده و سریع برداشته شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز