خبرگزاری کار ایران

مدیر کل سیاسی و امنیتی استانداری مازندران:

هفته دفاع مقدس فرصت مناسبی برای انسجام و وحدت ملی است

asdasd
کد خبر : ۶۶۵۴۸۷

مدیر کل سیاسی و امنیتی استانداری مازندران گفت: هفته دفاع مقدس فرصت مناسبی برای انسجام و وحدت ملی است.

به گزارش ایلنا از ساری ،رضا عنایتی صبح امروز در جلسه ستاد بزرگداشت هفته دفاع با بیان اینکه تقارن هفته دفاع مقدس با ماه محرم فرصتی برای تبیین فرهنگ عاشورایی است بر ضرورت همکاری دستگاه های اجرایی در برنامه های هفته دفاع مقدس تاکید کرد.

وی افزود: انتظار داریم که تمام دستگاه های اجرایی تمام تلاش و همکاری خود را برای اجرای برنامه های هفته دفاع مقدس داشته باشند.

مدیر کل سیاسی و امنیتی استانداری مازندران با بیان اینکه  هدف از بزرگداشت هفته دفاع مقدس، نمایش اقتدار و عظمت نظام اسلامی است گفت: هفته دفاع مقدس فرصت مغتنمی است تا وعاظ و روحانیون بر وحدت و انسجام ملی با تاسی از فرامین مقام معظم رهبری بر ضرورت این امر تاکید کنند.

وی با بیان اینکه تقویت وحدت ملی در اولویت برنامه های هفته دفاع مقدس قرار گیرد، افزود: تقارن هفته دفاع مقدس، با ماه محرم، فرصت مهمی است که با اجرای فضاسازی‌های محیطی، قالبی متفاوتی متفاوتی از سال‌های گذشته، پرداخت شود.

عنایتی با بیان اینکه پاسداشت هفته دفاع مقدس ضروری است ادامه داد: هفته دفاع مقدس نشان می دهد دفاع همچنان باقی است .

وی تصریح کرد: باید تلاش کنیم تا معارف دفاع مقدس را که الهام گرفته از فرهنگ عاشوراست به خوبی برای مردم و به خصوص نسل جوان تبیین کنیم.

عنایتی همچنین بر همکاری دستگاه های اجرایی برای برگزاری مراسم تشییع 15 شهید گمنام دوران دفاع مقدس در بیست و ششم شهریورماه در مازندران تاکید کرد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز