خبرگزاری کار ایران

در صحن مجلس قرائت شد؛

درخواست نمایندگان از رئیس‌جمهور برای معرفی هرچه سریع‌تر وزیر اقتصاد

asdasd
کد خبر : ۶۶۵۲۲۰

تذکرات کتبی نمایندگان از سوی هیأت رئیسه قرائت شد.

به گزارش خبرنگار سیاسی ایلنا، در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی تذکرات کتبی برخی از نمایندگان توسط هیأت رئیسه قرأت شد.

سید فرید موسوی نماینده مردم تهران در مجلس در تذکری به محمد جواد ظریف وزیر امور خارجه خواستار سرعت بخشیدن به تعیین تکلیف سفارت ایران در چین به منظور معرفی و استقرار سفیر جدید شدند.

همچنین حسینعلی حاجی نماینده شاهین شهر به اتفاق دو نفر از نمایندگان به وزیر امور خارجه کشورمان درخصوص ضرورت حمایت بیشتر از کارگران ایرانی شاغل در کشورهای حوزه خلیج فارس و دفاع از حق و حقوق آن ها توسط نمایندگی های ایران در خارج از کشور تذکر دادند.

علی محمد شاعری نماینده بهشهر هم در تذکری به دکتر حسن روحانی رییس جمهوری، خواستار معرفی فوری وزیر پیشنهادی اقتصاد و داریی با توجه به شرایط اقتصادی کشور شد.

ابوالفضل ابوترابی نماینده نجف آباد و به همراه چهارنفر از نمایندگان مجلس درباره عدم مدیریت صحیح بورس کالا از جمله تولیدات پتروشیمی و فولاد که منجر به دلالی و افزایش چند برابری قیمت کالاها در هنگام عرضه کالا به بازار شده است، به رییس جمهوری تذکر دادند.

حسینعلی حاجی نماینده شاهین شهر و به اتفاق دو نفر از نمایندگان مجلس در تذکری به رییس جمهوری، خواستار اجرایی شدن افزایش حقوق و مستمری بازنشستگان کارگری شدند.

همچنین اسدلله عباسی نماینده رودسر به محمود حجتی وزیر جهادکشاورزی درباره پرداخت فوری مطالبات چایکاران شمال کشور تذکر داد.

وی در تذکر دیگری به بیژن زنگنه وزیر نفت، خواستار رسیدگی فوری به وضعیت نفت خزر و عملیات استخراج نفت و سرمایه گذاری در این بخش شد.

علی وقف چی نماینده زنجان هم به عباس آخوندی وزیر راه و شهرسازی، درباره ساماندهی و برنامه ریزی خطوط پروازهای هوایی فرودگاه زنجان تذکر داد.

سیده فاطمه حسینی و سهیلا جلودارزاده نمایندگان تهران در تذکری به سید محمد بطحایی وزیر آموزش و پرورش خواستار نظارت موثر بر ترک تحصیل دانش آموزان محروم و عدم دریافت شهریه در مدارس دولتی از والدین این دانش آموزان شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز