خبرگزاری کار ایران

با وجود اعلام همکاری دوباره با آل اشپورت؛

مذاکرات پنهانی فدراسیون با آدیداس برای جام ملت‌ها

asdasd
کد خبر : ۶۶۵۱۸۷

با وجود اینکه فدراسیون فوتبال از توافق با آل اشپورت خبر داده، تیم ملی قطعا در جام ملت ها آدیداس بر تن می کند.

به گزارش ایلنا، یکی از مباحث همیشگی پیرامون فوتبال و تیم ملی ما، برند شرکت تولیدی البسه تیم ملی است که در سال‌های اخیر بارها در مورد آن صحبت شده است.

پس از اتمام همکاری تیم ملی با آدیدادس در پایان جام جهانی، فدراسیون فوتبال از برند آل اشپورت به عنوان تولیدی جدید البسه تیم ملی نام برد ولی خبر می‌رسد در این میان مذاکراتی برای توافق با آدیداس در جام ملت‌ها انجام شده است.

فدراسیون فوتبال در این باره مذاکراتی را با شرکت آدیداس انجام داده و این مذاکرات هم چنان ادامه دارد. نیت از این مذاکرات جلب رضایت این شرکت برای همراهی تیم ملی در جام ملت ها است. قرارداد فدراسیون فوتبال با این شرکت منجر به خرید لباس برای تیم ملی شده است و این طور نیست که آدیداس به تیم ملی لباس رایگان بدهد. البته لباس ها با تخفیف به فدراسیون فوتبال فروخته می شود و فروش لباس به هواداران تیم ملی به فدراسیون فوتبال واگذار شده است. در این بین باید به یک نکته مهم هم اشاره کرد؛ قوانین موجود در ایران به آدیداس اجازه نمی دهد به عنوان اسپانسر با تیم ملی قرارداد امضاء کند. در ایران قانون کپی رایت وجود ندارد و آدیداس نمی‌تواند با فروش لباس در ایران درآمدزایی کند.

هم اکنون تیم ملی در دور جدید تمرینات هم لباس آدیداس بر تن دارد و کی روش به محض ورود به تهران از فدراسیون فوتبال خواسته لباس های خریداری شده از آدیداس را در اختیار تیم ملی بگذارد چرا که تیم ملی در جام ملت هم باید با این برند بازی کند.

احتمالا آل اشپورت دیگر تیم های ملی را ساپورت خواهد کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز