خبرگزاری کار ایران

حجت نظری:

پیشنهادات عجیب به پیمانکاران طلبکار شهرداری داده می‌شود

asdasd
کد خبر : ۶۶۴۹۰۸

رییس کمیته مشارکت‌های مردمی شورای اسلامی شهر تهران تاکید کرد: با وجود انبوه بدهی و عدم توان پرداخت در شهرداری تهران شاهد ارائه پیشنهادهای عجیب از سوی برخی افراد به طلبکاران شهرداری هستیم که در ازای دریافت درصدی از طلبشان مابقی آن را از شهرداری وصول می‌کنند.

به گزارش ایلنا، حجت نظری در هشتاد و چهارمین جلسه شورا گفت: از ابتدای آغاز به کار شورای شهر پنجم همواره شاهد بودیم که تعداد زیادی از پیمانکاران شهرداری طلب‌های خود را که از دوران مدیریت شهری قبلی تاکنون وصول نشده است از طریق ارسال نامه، دیدار حضوری و حتی تجمعاتی مقابل ساختمان شورای شهر و... درخواست می‌کنند.

وی ادامه داد: اینجانب و دیگر همکاران نیز در پیگیری‌های مختلف و برحسب وظیفه این درخواست‌ها را به معاونت مالی و اقتصاد شهری شهرداری تهران ارجاع داده‌ایم و در عین حال از حجم بالای بدهی‌های شهرداری نیز با خبریم و احتمالا به دلیل همین بدهی‌ها باشد که قریب به اتفاق  نامه‌های ارسال شده با پاسخ عدم توان پرداخت شهرداری و نبود نقدینگی در حساب شهرداری تهران روبه‌‌رو شده است.

این عضو شورای شهر تهران افزود: این پاسخ‌ها اما در حالی مطرح شده است که متاسفانه چندی پیش برخی طلبکاران شهرداری مدعی شده‌اند، به برخی پیمانکاران گفته شده که اگر درصدی از طلب خود را به آنان بدهند، این طلب قابل وصول است.

نظری اضافه کرد: در صورت صحت این مدعای غیر قابل پذیرش، این پرسش مطرح می‌شود که مگر شهرداری جای حضور چنین افرادی است؟!

وی با بیان اینکه در همین راستا از معاون مالی و اقتصاد شهری شهرداری تهران و سازمان بازرسی شهرداری تهران می‌خواهم به این موضوع ورود کرده و درستی این ادعا را مورد راستی‌آزمایی قرار دهند، اظهار داشت: اگر این مسئله درست باشد، باید بررسی شود که ارتباط این عناصر با معاونت مالی و اقتصادی و سایر سازمان‌های تابعه شهرداری چیست؟ و اگر درست نباشد، باید بررسی شود که این سودجویان با چه پشتوانه و بر پایه چه اطلاعاتی پیمانکاران را شناسایی کرده و به آنان مراجعه می‌کنند؟

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز