خبرگزاری کار ایران

با حکم مدیرکل استان؛

سرپرست معاونت سوادآموزی آموزش و پروش گیلان منصوب شد

asdasd
کد خبر : ۶۶۴۸۸۹

طی حکمی از سوی مدیر کل آموزش و پرورش استان گیلان، سیروس محمدی به‌عنوان سرپرست معاونت سوادآموزی آموزش و پرورش گیلان منصوب شد.

به گزارش ایلنا از رشت، در جلسه تکریم معاون سابق سوادآموزی استان گیلان و معارفه سرپرست این معاونت که با حضور علی حسین‌زاده، معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش برگزار شد، ضمن قدردانی از تلاش‌های غلامرضا مدبری‌فر، سیروس محمدی، معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش با حفظ سمت به‌عنوان سرپرست معاونت سوادآموزی معرفی شد.

حسین‌زاده با اشاره به حساسیت کار در حوزه سوادآموزی به جهت داشتن مخاطبان خاص، نزدیکی نوع فعالیت در دو معاونت آموزش ابتدایی و سوادآموزی را دلیل اصلی این انتخاب، از سوی مدیرکل آموزش و پرورش استان گیلان، اعلام کرد.

غلامرضا مدبری‌فر هم در این نشست، با سپاسگزاری از همکاران حوزه سوادآموزی به جهت همراهی در مدت قریب به ۱۵ ماه حضور در معاونت سوادآموزی، این دوره را یکی از پربارترین و شیرین ترین دوره های خدمت خود عنوان کرد.

سیروس محمدی سرپرست جدید سوادآموزی با تشریح برنامه‌های خود، بهره‌مندی از خردجمعی را به عنوان یکی از اصلی ترین راهبردهای موثر در دست یابی به اهداف سوادآموزی، ضروری دانست.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز