خبرگزاری کار ایران

مدیر کل آموزش و پرورش گیلان مطرح کرد:

ضرورت استفاده از ظرفیت های برون سازمانی در کنار قابلیت‌های آموزش و پرورش

asdasd
کد خبر : ۵۵۰۱۵۵

مدیرکل آموزش و پرورش استان گیلان استفاده از ظرفیت‌های برون سازمانی را در کنار قابلیت‌های آموزش و پرورش ضروری دانست.

به گزارش ایلنا از رشت،مهدی حاجتی در افتتاحیه چهارمین دوره المپیاد درون مدرسه‌ای گفت: در برگزاری این المپیاد ورزشی مشارکت همه جانبه مدیران مدارس ، دانش آموزان و سازمان‌های مختلف در اجرای هر چه بهتر این طرح ملی موثر است.

وی با اشاره به عارضه فقر حرکتی در بین دانش آموزان گفت: نهادینه کردن فرهنگ ورزش از دوران کودکی و استفاده از تغذیه سالم باعث می شود دانش آموزان در بزرگسالی تندرست باشند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان گیلان افزود: تهذیب نفس ، تحصیل و ورزش همراه با ارتقای علمی سبب پویایی دانش آموزان و در نهایت آموزش و پرورش می شود.

حاجتی استفاده از ظرفیت های برون سازمانی را در کنار قابلیت های  آموزش و پرورش ضروری دانست و گفت: دانشگاه علوم پزشکی، شهرداری ها و وزارت ورزش و جوانان در پیشگیری از بیماری ها و ارتقای سلامت دانش آموزان ، یار و یاور آموزش و پرورش هستند.

وی به گسترش استفاده از فضاهای مجازی در بین عموم مردم و دانش آموزان اشاره کرد و گفت: فضاهای مجازی باید به عنوان فرصت به آن نگریسته شود و با ورزش می توانیم از تهدیدات احتمالی وسایل ارتباطی جلوگیری کنیم.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز