خبرگزاری کار ایران

شهرام کرمی مطرح کرد:

نقش جشنواره تئاتر خیابانی مریوان انکارناپذیر است

asdasd
کد خبر : ۶۶۴۸۸۰

مدیرکل هنرهای نمایشی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: مهمترین ویژگی جشنواره تئاتر خیابانی مریوان، انجام کار عاشقانه مسئولان و مردم است.

به گزارش ایلنا، شهرام کرمی در نشست با اصحاب رسانه، اظهار کرد: مهمترین ویژگی جشنواره تئاتر خیابانی مریوان، انجام کار عاشقانه مسئولان و مردم است.

وی با بیان اینکه جشنواره بین‌المللی تئاتر خیابانی مریوان یکی از ١٠ جشنواره برتر و اصلی کشور است، گفت: لازم است در جهت تحول و پیشرفت این جشنواره همت گماشت.

کرمی از  برگزاری ١٨ جشنواره تئاتر خیابانی در کشور خبر داد و اذعان کرد: در میان این تعداد جشنواره ملی نقش جشنواره تئاتر خیابانی مریوان انکارناپذیر است.

مدیر کل هنرهای نمایشی وزارت ارشاد با بیان اینکه تئاتر خیابانی در کشور عمر طولانی ندارد، اضافه کرد: ضروری است با انجام کارهای پژوهشی و علمی و رصد بازخوردها در حوزه تئاتر خیابانی در راستای رشد کمی و کیفی آن حرکت کرد.

وی، حمایت مردمی از جشنواره تئاتر خیابانی مریوان را قابل توجه دانست و افزود: این جشنواره مخاطب خاص خودش را دارد و لازم است با توسعه زیرساخت‌ها زمینه توسعه بیش از پیش آن را فراهم کرد.

کرمی درباره تخصیص اعتبار به این جشنواره نیز گفت: جذب ردیف اعتبار ملی برای این جشنواره در سال ٩٨ پیگیری می شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز