خبرگزاری کار ایران

کی روش خبر داد؛

تداوم اعلام اسامی ملی پوشان با اس ام اس و فیسبوک!

asdasd
کد خبر : ۶۶۴۵۰۴

ایلنا: سرمربی تیم ملی دعوت اس ام اسی بازیکنان را موضوعی نه چندان مهم دانسته و از انتقاد در مورد آن ابراز تعجب کرد.

به گزارش هوادار، دعوت شدن بازیکنان تیم ملی فوتبال ایران به اردوی جدید از طریق اس ام اس به آنها اطلاع داده شد. این اتفاق حواشی و انتقادات بسیاری را به دنبال داشت. کارلوس کی روش اما عقیده دارد که سیستم دعوت بازیکنان به تیم ملی ایران بر اساس سیستم جهانی بوده و هیچ گونه انتقادی بر آن وارد نیست. 

وی در پاسخ به سوال عادل فردوسی پور، مجری برنامه نود در خصوص اینکه آیا دعوت اس ام اسی بازیکنان به تیم ملی کاری عجیب نیست گفت:

"سیاست و پروتکل اعلام لیست همیشه یکسان بوده است. فدراسیون فوتبال لیست را در سایت رسمی خود منتشر می کند. بعد از چند ساعت از این کار، اقدام به پخش لیست در شبکه های مجازی می کنیم. ما از تمامی وسایل ارتباطی برای این کار استفاده می کنیم. از ایمیل، اس ام اس و اپلیکیشن های مخصوص به بازیکنان اطلاع می دهیم. هیچ دلیلی نمی بینم که سیستم هشت ساله خودمان را زیر سوال ببریم اما برخی از رسانه ها اقدام به زیر سوال بردن لیست من می کنند."

صحبت هایی که سرمربی تیم ملی آنها را مطرح کرد به گونه ای بود که می توان نتیجه گرفت وی هیچ تصمیمی به تغییر سیستم فعلی خود ندارد. به این ترتیب در دفعات آینده نیز شاهد تداوم اعلام اسامی بازیکنان دعوت شده به تیم ملی از طریق فیسبوک و اس ام اس خواهیم بود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز