خبرگزاری کار ایران

تیم ملی برای سید جلال حسینی تمام شد / خداحافظی نافرجام شماره 4

asdasd
کد خبر : ۶۶۴۵۰۲

سرمربی تیم ملی اعلام کرد که به دنبال ساختن نسلی جدید در تیمش است.

به گزارش ایلنا، کارلوس کی روش، سرمربی تیم ملی فوتبال ایران در یکی از بحث برانگیزترین تصمیمات خود در هفت سال حضور خود در ایران سید جلال حسینی را در لیست بازیکنان حاضر در جام جهانی 2018 جای نداد. این تصمیم کی روش حیرت اهالی فوتبال را به همراه داشت اما عملکرد خوب مدافعان جوان تیم ملی در روسیه انتقادات در این مورد را به صفر رساند. در اولین اردوی تیم ملی پس از جام جهانی 2018 بازیکنانی چون وریا غفوری و سید حسین حسینی که همانند سید جلال از رسیدن به جام جهانی بازمانده بودند به تیم ملی دعوت شدند اما بازهم خبری از سید جلال نبود. کی روش در برنامه نود در مورد این تصمیم خود توضیحات کاملی ارائه کرد:

من شخصا یک صحبت خصوصی با سید جلال داشتم. او یک بازیکن خاص و رهبری بزرگ است. من نمی دانم چگونه از زحمات او تقدیر کنم. در هفت سال و نیم همواره او در کنار بود. یک سرمربی اما باید به فکر آینده تیم خود باشد. من وقتی انتخاب هایم را برای جام جهانی انجام دادم نگاهم به آینده و جام ملت های آسیا بود. من به سید جلال گفتم که تو همیشه در قلب من هستی ولی اینک فرصت دادن به جوانان مهمتر است. من وقتی از ایران می روم می خواهم نسلی برای 10 سال آینده بگذارم. اگر احتیاج داشته باشیم بازیکنان باتجربه را به تیم ملی دعوت خواهیم کرد.

 

صحبت های کی روش در مورد سید جلال حسینی نشان می دهد که کاپیتان پرسپولیسی ها دیگر شانسی برای بازگشت به تیم ملی ندارد و بایستی دوران ملی را برای این مدافع باتجربه تمام شده بدانیم. سید جلال حسینی یک از بازیکنان مورد علاقه کی روش از روزهای اولین حضور این سرمربی در ایران بود. او با 116 بازی ملی یکی از با سابقه ترین بازیکنان فوتبال ایران در عرصه ملی به شمار می رود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز