خبرگزاری کار ایران

آخرین صحبت های کارلوس کی روش درباره جدایی از ایران و دعوت نکردن سید جلال

asdasd
کد خبر : ۶۲۷۸۰۶

سرمربی تیم ملی ایران با سایت کنفدراسیون فوتبال‌اسیا صحبت کرد.

به گزارش ایلنا، کارلوس کی روش ۶۵ ساله تیم ملی ایران علی رغم اینکه پیش از این اعلام کرده است که می خواهد بعد از ۷ سال همکاری خود را با ایران به پایان دهد ولی کی روش معتقد است که این تاثیری به عملکردشان در جام جهانی ندارد و گفت: این جزئی از کار ماست. جزئی از فوتبال حرفه و جزئی از زندگی است. این تصمیم به انگیزه ما و اراده ما برای صعود از مرحله گروهی تاثیر نخواهد گذاشت.

وی افزود: ما با تمام قدرت و تمرکز در این مدت کوتاه پیش رویمان برای آغاز جام جهانی کار خواهیم کرد. باید تلاش کنیم که بازیکنان و تیم طوری عمل کند که روز به روز به بهتر شوند. تا بتوانند عزت و شرف ملت ایران را حفظ کنند. هر اتفاقی که بیفتد این مسائل تغییر نمی کند.

سرمربی تیم ملی ایران ادامه داد: امیدوارم زمان زیادی داشته باشیم تا بازیکنان را آماده کنیم. مخصوصا بازیکنان شاغل در لیگ داخلی(ایران) باید آماده شوند. بدون آمادگی برخی از بازیکنان مهم خود را از دست می دهیم. این واقعیت ماست و باید آن را قبول کنیم. ما باید رو به جلو حرکت کنیم تا روز به روز از بازیکنان بهترین استفاده را داشته باشیم. تمامی بازیکنان انگیزه بالایی دارند. اطمینان دارم که اگر همان سبک و بازی سابق خود را حفظ کنیم و بتوانیم مثل گذشته با تمرکز بالا در مسابقات حاضر شویم، اوضاع بر وفق مرا پیش خواهد رفت.

کی روش درباره لیست ۲۴ بازیکنی که دعوت کرد و درباره غیبت سید جلال حسینی  و کاوه رضایی در این لیست گفت: هر مربی ای دوست دارد که تعداد زیادی از بازیکنانی که به تیم برای صعود به جام جهانی کمک کردند را در اختیار داشته باشید. اما متاسفانه ما فقط ۲۳ بازیکن باید ببریم. ما نیاز داریم تا تصمیمات درست و منصفانه ای بگیریم و گرفتن تصمیمات آسان سخت نیست. چیزی که از سرمربی انتظار دارند این است که تصمیمات درست و عادلانه بگیرد. باور کنید انتخاب این بازیکنان حاصل ساعت ها کار، تحلیل و ارزیابی است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز