خبرگزاری کار ایران

بعد از اشتباه مهلک؛ آلیسون: دیگر در دروازه لیورپول اشتباه نمی‌کنم

asdasd
کد خبر : ۶۶۴۴۸۱

آلیسون بکر، دروازه‌بان لیورپول قول داده اشتباه بزرگی را که در بازی مقابل لسترسیتی مرتکب شد، تکرار نکند.

به گزارش ایلنا، آلیسون در حالی که تیمش 2 بر صفر جلو بود پس از دریافت یک پاس رو به عقب سعی کرد بازیکن حریف را دریبل بزند اما توپ را لو داد و دروازه‌ خالی‌اش باز شد. 

او پس از بازی به ESPN ‌برزیل گفت: اتفاقی که افتاد یک اشتباه از من برای درک جریان بازی بود. من یک پاس نه چندان درست و حسابی دریافت کردم و ما درباره‌اش در رختکن حرف زدیم. من با ویرجیل فن‌دایک (کسی که توپ را به آلیسون پاس داد) صحبت کردم و گفتم که پاس خوبی به من نداد. البته من شرایط لازم برای شوت و دور کردن توپ را داشتم و با این حال سعی کردم به بازیسازی ادامه دهم و توپ را حفظ کنم. همه بازی را تحلیل می‌کنند. مسلماً من آنقدر احمق نخواهم بود که دوباره چنین اشتباهی را تکرار کنم. ما باید از اشتباهات‌مان درس بگیریم. این بخشی از بازی من است و من آنقدر مغرور نخواهم بود که بگویم باز هم چنین حرکتی را انجام می‌‌دهم.

گرانترین دروازه‌بان جهان گفت: ما باید از اشتباهات‌مان درس بگیریم. اگر ضروری باشد و گزینه دیگری نداشته باشید، دریبل زدن بازیکن حریف باید آخرین گزینه‌تان باشد. متأسفانه امروز دریبل زدن من باعث گل خوردن‌مان شد. من فکر می‌کنم که روی من خطا شد اما این نمی‌تواند بهانه‌ای برای توجیه کارم باشد. اینجا در لیگ برتر هر برخوردی را خطا نمی‌گیرند. به نظر خودم که خطا بود اما این هم بخشی از بازی است. ما نباید اجازه دهیم که چنین اتفاقاتی رخ دهد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز