خبرگزاری کار ایران

آغاز عصر جدید؛ لشکرکشی ایتالیا با مانچینی برای لیگ ملت‌های اروپا

asdasd
کد خبر : ۶۶۴۴۷۷

روبرتو مانچینی سرمربی تیم ملی ایتالیا، فهرست بازیکنانش برای مصاف با تیم‌های ملی لهستان و پرتغال در دور اول بازی‌های مرحله گروهی لیگ ملت‌های اروپا را منتشر کرد که در این فهرست اسامی جدیدی مانند کریستیانو بیراگی، مانوئل لاتزاری و پیترو پلگری به چشم می‌خورد.

به گزارش ایلنا، آتزوری عصر جدید را پس از ناکامی‌ نرسیدن به جام جهانی 2018 در حالی زیر نظر مانچو آغاز می‌کند که می‌خواهد در تورنمنت جدید یوفا که به نوعی حکم تورنمنت دستگرمی یورو 2020 را دارد، نتایجی قابل قبول و امیدوار کننده بگیرد و نخستین آزمونش هم میزبانی از لهستان در ورزشگاه دال‌آرای شهر بولونیا در روز جمعه این هفته است. آتزوری سه روز پس از این بازی در لیسبون میهمان پرتغال، قهرمان دوره قبلی جام ملت‌های اروپا خواهد بود. بازیکنان دعوت شده به تیم ملی ایتالیا از امروز در زمین تمرینی کوورچیانو، اردوگاه دائمی تیم‌های ملی ایتالیا حاضر می‌شوند و تمرینات‌شان را آغاز می‌کنند. در میان این بازیکنان جورجو کیه‌لینی مدافع میانی یوونتوس هم حضور خواهد داشت، کسی که نظرش در مورد خداحافظی با آتزوری عوض شد و پس از یک استراحت طولانی مدت دوباره می‌خواهد پیراهن تیم ملی کشورش را به تن کند.

در همین حال اما بازیکنانی مانند مانوئل لاتزاری از اسپال، کریستیانو بیراگی از فیورنتینا، آلسیو کرانیو از کالیاری، نیکولو زانیولو از رم و پیترو پلگری از موناکو برای نخستین بار به اردوی آتزوری فرا خوانده شده‌اند. نیکولو بارلا هم که تا پیش از این برای تیم زیر 21 ساله‌های ایتالیا بازی می‌کرد، برای نخستین بار به تیم ملی دعوت شده است.

لیگ ملت‌های اروپا تورنمنت جدیدی است که یوفا برای سر و سامان دادن به بازی‌های دوستانه پراکنده در قاره سبز شکل داد و در آن بازی‌های دوستانه جای خود را به بازی‌های رسمی می‌دهند و در آن تیم‌ها می‌توانند سطح خود را در رقابت‌ با رقبای همطراز‌شان بسنجند. 4 سرگروه لیگ A که شامل تیم‌های طراز اول اروپا می‌شود، جواز حضور در مرحله نهایی این رقابت‌ها که از ماه ژوئن سال 2019 آغاز می‌شود دریافت خواهند کرد. مابقی تیم‌ها هم برای فرار از سقوط به لیگ پایین‌تر با یکدیگر رقابت خواهند داشت.

نفرات دعوت شده به اردوی ایتالیا:

دروازه‌بان‌ها: آلسیو کرانیو(کالیاری)، جان لوئیجی دوناروما(میلان)، ماتیا پرین(یوونتوس) و سالواتوره سیریگو(تورینو)

مدافعان: کریستیانو بیراگی (فیورنتینا)، لئوناردو بونوچی(یوونتوس)، ماتیا کالدارا(میلان)، جورجو کیه‌لینی(یوونتوس)، دومنیکو کریشیتو (جنوا)، امرسون پالمیری (چلسی)، مانوئل لاتزاری (اسپال)، آلسیو رومانیولی(میلان)، دانیله روگانی(یوونتوس) و داویده زاپاکاستا(چلسی)

هافبک‌ها: نیکلا بارلا (کالیاری)، مارکو بناسی(فیورنتینا)، برایان کریستانته(رم)، روبرتو گالیاردینی(اینتر)، جورجینیو (چلسی)، لورنزو پلگرینی (رم)، نیکولو زانیولو (رم)

مهاجمان: ماریو بالوتلی (نیس)، آندره‌آ بلوتی (تورینو)، دومنیکو براردی(ساسولو)، فدرسیکو برناردسکی(یوونتوس)، جاکومو بوناونتورا (میلان)، فدریکو کیه‌زا(فیورنتینا)، چیرو ایموبیله (لاتزیو)، لورنزو اینسینیه (ناپولی)، پیترو پلگری (موناکو) و سیمونه زازا(تورینو).

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز