خبرگزاری کار ایران

خانه تکانی مهاجری در تبریز؛

آندو، جابر و اخباری در آستانه پیوستن به ماشین‌سازی

asdasd
کد خبر : ۶۶۴۲۰۷

سرمربی جدید ماشین‌سازی برای تقویت این تیم به دنبال جذب چند چهره شناخته شده لیگ برتری است.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، پس از اخراج فیروز کریمی از ماشین سازی و سپردن سکان هدایت این تیم به رضا مهاجری، حالا این انتظار از این تیم می‌رود که با رفع نقاط ضعف خود در وقفه به وجود آمده در لیگ بتواند اوضاع خود را در جدول سر و سامان بخشد.

با گذشت 6 بازی از لیگ و بررسی‌هایی که مهاجری و کادرفنی انجام داده‌اند، نیاز به جذب بازیکن در خطوط مختلف امری مهم به نظر می‌رسد. پس از جذب هری فورستر مهاجم اسکاتلندی از تراکتورسازی، از تبریز خبر می‌سد باب مذاکره با بازیکنان مختلفی شروع شده که از جمله‌ی آنها می‌توان به محمدرضا‌ اخباری، جابر انصاری، آندرانیک تیموریان و محمد اهل‌شاخه اشاره کرد.

محمدرضا اخباری پس از جدایی پرحرف و حدیث از سایپا و مشکلاتی که در این تیم داشت حالا به دنبال آن است که بتواند دوباره نام خود را بر سر زبان‌ها انداخته و جایگاه خود را در تیم ملی پس بگیرد . مذاکرات با او انجام شده و با توافق احتمالی باید شاهد رقابت او با فرناندو دخسوس برای قرار گرفتن در ترکیب تیم ماشین سازی باشیم.

جابر انصاری بعد از اینکه توسط شفر در لیست مازاد استقلال قرار گرفت با بیان اینکه با  تیم قرارداد دارد در تمرینات استقلال شرکت کرد که این موضوع باعث بروز مشکلاتی بین او و باشگاه استقلال شده بود. اما ظاهراً این مشکلات حل شده و انصاری با فسخ قرارداد خود به ماشین سازی خواهد پیوست تا دوباره برای تیمی بازی کند که از آنجا به استقلال پیوسته بود.

کاپیتان سابق تیم ملی هم از بازیکنانی به شمار می‌رود که با او مذاکراتی شده تا پیراهن تیم دوم شهر تبریز در رقابت‌های فصل جاری را بر تن کند. آندو فصل گذشته هم در این تیم حضور داشت و حالا در بازگشت چندباره به تبریز می‌کوشد تا بتواند توانایی‌های فنی خود را به جامعه فوتبال نشان دهد و ثابت کند هنوز هم می‌توان به عنوان یک بازیکن تاثیر گذار روی او حساب کرد.

محمد اهل‌شاخه بازیکن کنونی تراکتورسازی هم با صحبت‌هایی که با رضا مهاجری داشته برای حضور در این تیم متقاعد شده و با پیوستن به این تیم سعی خواهد کرد با عملکرد خوب خود در حل مشکلات خط دفاعی تیم ماشین سازی تاثیر گذار باشد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز