خبرگزاری کار ایران

زاهدی: ثابت کردیم اهل تبانی با تراکتورسازی نیستیم/ از زنوزی توقع داریم به ما بیشتر توجه کند

asdasd
کد خبر : ۶۶۴۱۹۷

مدافع ماشین سازی در مورد شرایط تیمش و تغییر سرمربی صحبت کرد.

مسیح زاهدی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی ایلنا در خصوص شرایط ماشین سازی اظهار داشت: تمرینات تیم چند روز تعطیل بود و سرمربی تیم هم عوض شده است و منتظریم آقای مهاجری کارش را شروع کند و بببینیم شرایط چطور پیش می‌رود. فکر می‌کنم انتخاب خوبی بود چرا که مهاجری قبلاً سابقه کار با فیروز کریمی را داشته و سبک مربیگری‌شان شبیه هم است و برای همین زمان زیادی نمی‌برد که تیم با تفکرات ایشان آشنا شود و همین یک پوئن مثبت است.

وی در مورد بازی با تراکتورسازی عنوان کرد: بازی خیلی خوبی بود و با اینکه همه می‌گفتند تبانی می‌شود ولی ثابت کردیم اهل این صحبت‌ها نیستیم و با تمام وجود بازی کردیم. اگر بدشانس نبودیم می‌توانستیم نتیجه بهتری بگیریم و دو توپ هم به تیر دروازه زدیم. از طرفی شرایط تراکتورسازی با ما خیلی متفاوت است. آنها ستاره‌ای مثل مسعود شجاعی در ترکیب دارند که 3 جام جهانی دیده است ولی بازیکن تیم ما شاید دومین بار بود که مقابل چند هزار نفر تماشاگر بازی می‌کرد.

مدافع ماشین‌سازی در مورد نتایج تیم گفت: آقای مهاجری کار سختی در پیش دارد چرا که در ابتدای فصل نتایج خوبی نگرفتیم و بازی‌های سخت‌مان هم هنوز مانده است و از هفته دهم به بعد شروع می‌شود. امیدوارم بازیکنانی که گفته می‌شود قرار است به تیم اضافه شوند، بیایند و اوضاع‌مان کمی بهتر شود و بتوانیم با چند نتیجه خوب از این وضعیت خلاص شویم.

زاهدی در مورد شرایط ماشین‌سازی در فصل جدید و پس از خریدن تراکتورسازی توسط زنوزی هم خاطرنشان کرد: تراکتورسازی تیم اول شهر تبریز است و تیم ریشه‌ای و پرطرفدار است و طبیعی است توجهش بیشتر به آن سمت باشد ولی ما هم انتظار داریم تیم دوم شهر را فراموش نکنند. ایشان قبل از بازی به ما پرداختی داشتند و امیدوارم شرایط بهتر هم بشود.

وی در مورد انتقال بازیکنان مازاد تراکتورسازی به ماشین‌سازی هم گفت: دو بازیکن از تراکتورسازی به تیم ما آمده و فکر می‌کنم برای خالی کردن لیست از آنجا نامشان حذف می‌شود و به اینجا می‌آیند. فکر می‌کنم بازیکنان خوبی باشند و بتوانند به ما کمک کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز