خبرگزاری کار ایران

بخشی زاده: بهترین طرفداران دنیا را داریم نه ایران / به دلیل بی تجربگی به تراکتورسازی شکست خوردیم

asdasd
کد خبر : ۶۶۲۸۴۶

مربی تیم ماشین سازی تبریز در نشست خبری پس از دیدار برابر تراکتورسازی حاضر شد و پاسخگوی سوالات خبرنگاران بود.

به گزارش ایلنا، مهدی بخشی زاده در نشست خبری پس از دیدار برابر تراکتورسازی تبریز گفت: یک بازی شرافتمندانه انجام دادیم. بازیکنان کاری کردند کارستان. ۶ بازیکن مصدوم داشتیم و با این بضاعت کم به جوانان تبریک می‌گوییم. فکر نمی‌کنم بازیکنان ما از نظر بدنی کم آورده باشند. برخی از بازیکنانمان را نداشتیم، بازیکنان جوانی هم که به زمین آمدند در جو ورزشگاه کم آوردند و دچار استرس شدند ولی با بضاعتی که داشتیم خوب بازی کردیم.

او ادامه داد: ۷ روز مانده بود به مسابقات تیم را بستیم، بازی تدارکاتی هم نداشتیم، ۶ هفته اول لیگ برای ما حکم بازی تدارکاتی را داشت. ۶ بازیکن هم بعداً به ما اضافه شدند با این حال از نظر بدنی کم نیاوردیم در دقیقه ۹۴ هم روی دروازه تراکتورسازی فشار آوردیم. گل‌های تراکتورسازی به خاطر بی‌تجربگی بازیکنان ما بود. دو اشتباه فردی باعث شد که دو گل بخوریم. بعد از گل اول شیرازه تیم از هم پاشید و بعد از ۱۰ دقیقه تیم درست شد اما با یک اشتباه دیگر گل دوم را خوردیم. سرمربی آینده تیم هم رضا مهاجری است که او برنامه‌های آینده را مشخص می‌کند.

بخشی‌زاده در مورد اینکه از سوی تماشاگران تراکتورسازی تشویق شد، اظهار داشت: ما بهترین تماشاگران دنیا را داریم نه تماشاگران ایران؛ باید قدر این سرمایه‌ها را بدانیم، تراکتورسازی و ماشین‌سازی بین مردم فرقی ندارند البته تراکتورسازی تیم اول آذربایجان است، تماشاگران ما فقط امکانات ندارند و از مسئولان می‌خواهم که به فکر تماشاگران باشند. بعد از پایان بازی وقتی در حال بازگشت به خانه هستیم می‌بینیم که آنها پای پیاده ورزشگاه را ترک می‌کنند و به خانه می‌روند.

او گفت: فیروز کریمی برای این تیم خیلی زحمت کشید و از او تشکر می‌کنم. او به هر دلیلی از تیم ما جدا شد، بازیکنان ما بازی شرافتمندانه‌ای انجام دادند و از لحاظ روحی و روانی با آنها صحبت کردیم. ما آذربایجانی هستیم و همه چیز در گروی شرافت است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز