خبرگزاری کار ایران

لئون پنتا:

دموکرات‌ها فعلا سلاح‌هایشان علیه ترامپ را غلاف کنند

asdasd
کد خبر : ۶۶۴۰۷۷

وزیر پیشین دفاع ایالات متحده از امکان تشکیل پرونده علیه تیم رئیس‌جمهوری آمریکا به اتهام مانع‌تراشی برای اجرای عدالت خبر داد.

به گزارش ایلنا به نقل از پایگاه اینترنتی پولتیکو، در بحبوحه گمانه‌زنی‌ها درباره احتمال استیضاح «دونالد ترامپ» رئیس‌جمهوری آمریکا، «لئون پانه‌تا»، وزیر پیشین دفاع ایالات متحده، از دموکرات‌ها خواسته که هنوز اقدامی در این زمینه انجام ندهند. 

 پانه‌تا روز گذشته -یکشنبه- در گفت‌وگو با شبکه «ای‌بی‌سی» گفت: «به گمان من، مهم‌ترین کاری که باید انجام داد این است که بگذاریم مولر کار خود را به اتمام برساند.»

اشاره او به «رابرت مولر»، داستان ویژه پرونده احتمال دخالت روسیه در انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا در سال ۲۰۱۶، است. 

پانه‌تا همچنین گفت: «به گمانم گزارش مولر مشخص خواهد کرد که آیا در نهایت امکان برداشتن قدم‌های جدی‌تر در رابطه با رئیس‌جمهوری وجود دارد یا نه. دموکرات‌ها نباید تعجیل کنند، چراکه گزارش مولر تعیین‌کنده وقایع آینده است.»

وی با اشاره به کیفرخواست مولر گفت: «خب، می‌دانید. او سراغ چندین شخصیت حقیقی رفته است. او به دنبال مقام‌های روسیه رفته که در انتخابات دخالت کرده‌اند.»

وزیر دفاع پیشین آمریکا ادامه داد: «تیم کاخ سفید فاصله چندانی با اتهام مانع‌تراشی برای اجرای عدالت ندارد؛ منظور فقط اظهارات رئیس‌جمهوری درباره این تحقیقات نیست، بلکه این نکته نیز هست که رودی جولیانی، وکیل ترامپ، نیز خود گفته که هدف تمامی این اقدام‌ها تضعیف اعتبار این تحقیقات است.»

پانه‌تا افزود: «اگر اخراج کسانی را هم در نظر بگیریم که با این تحقیقات همکاری کرده‌اند، به گمانم می‌توان دادگاهی درباره مانع‌تراشی برای اجرای عدالت تشکیل داد. بنابراین به گمان من، آنان باید در استفاده از این تاکتیک بسیار مراقب باشند، چراکه ممکن است نتیجه معکوس داشته باشد.»

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز