خبرگزاری کار ایران

از باخت استقلال ناراحت شدم اما می‌توانیم جبران کنیم

پادوانی: دوست دارم همه بازی ها به ورزشگاه بروم/ پرسپولیسی ها هم به یادم هستند

asdasd
کد خبر : ۶۶۴۰۴۲

لئوناردو پادوانی مدافع برزیلی استقلال این روزها مشغول انجام تمرینات فیزیوتراپی است تا هرچه زودتر بهبودی‌اش را به دست بیاورد.

به گزارش ایلنا، لئوناردو پادوانی مدافع برزیلی استقلال این روزها مشغول انجام تمرینات فیزیوتراپی است تا هرچه زودتر بهبودی‌اش را به دست بیاورد. او از لطف پرسپولیسی‌ها به خودش گفت و پیش‌بینی کرد که استقلال بتواند در بازی برگشت به برتری رسیده و شکست دور رفت را جبران کند. 'گفت و گوی این بازیکن با ایلنا را بخوانید.

شرایطت چطور است؟

خدا را شکر شرایطم بهتر شده و تلاش می‌کنم هرچه زودتر راه رفتن را شروع کنم. شاید باورتان نشود بعد از آن بازی‌ که به ورزشگاه آزادی رفتم و بعد از مدت‌ها همبازیانم را داخل زمین فوتبال دیدم از لحاظ روحی خیلی به من کمک کرد. تلاش می‌کنم با روند سریع‌تری درمانم را ادامه بدهم تا بهبودی‌ام حاصل شود.

ممکن است بازهم برای تماشای فوتبال به ورزشگاه آزادی بروی؟

با خود من باشد، همه بازی‌ها به ورزشگاه می‌روم اما این را هم می‌دانم که خیلی سخت است چون چند نفر باید درگیر من شوند تا این اتفاق بیفتد. به همین دلیل دوست دارم دفعه بعد که به ورزشگاه می‌روم، شرایطم از سری قبل بهتر باشد. بازیکنان استقلال بعد از اینکه من را در ورزشگاه آزادی دیدند پیگیر وضعیتم بودند، همچنین هواداران که هر روز پیغام‌های زیادی در صفحه شخصی‌ام می‌گذارند و من را شرمنده می‌کنند.

برخورد مردم با تو در خیابان چطور است؟

جالب است بدانید بعضی از شب‌ها که در تهران به خیابان می‌روم مردم خیلی به من لطف دارند، حتی پرسپولیسی‌ها هم پیگیر وضعیتم هستند و این نشان می‌دهد که زحمات من در فوتبال ایران فراموش نشده است.

بازی‌های استقلال را دنبال می‌کنی؟

اگر وقت داشته باشم حتما این کار را می‌کنم اما بازی آخر تیم را به دلیل حساس بودن کامل تماشا کردم. از باخت این تیم خیلی ناراحت شدم. استقلال می‌توانست در این بازی پیروز شود و خیالش را از بازی برگشت راحت کند اما برای دقایقی بچه‌ها تمرکزشان را از دست دادند و همین باعث شد آنها پیروز این بازی نشوند.

فکر می‌کنی استقلال در بازی برگشت پیروز شود؟

کار خیلی سخت است. آنها در زمین خودشان بازی می‌کنند و یک اطمینان خاطر خاصی هم دارند که در بازی رفت پیروز شدند اما در فوتبال هیچ چیز قابل پیش‌بینی نیست و اگر تلاش کنیم موفقیت دور از دسترس نیست. به شخصه دوست دارم استقلال بتواند از این مرحله صعود کند.

عملکرد خط دفاعی استقلال را در این چند بازی چطور ارزیابی کردید؟

بازیکنان جدیدی به تیم اضافه شدند و نیاز به زمان دارند تا با تیم هماهنگ شوند. نباید به آنها فشار آورد تا فوتبال‌شان خراب شود. وجود پژمان منتظری هم در هر تیمی غنیمت است او از تجربه بالایی برخوردار است و می‌تواند خط دفاع را سر و سامان بده

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز