خبرگزاری کار ایران

رکورد امیدوارکننده علیرضا بیرانوند در پرسپولیس

asdasd
کد خبر : ۶۶۳۹۷۹

علیرضا بیرانوند در ۹ دیداری که در لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۱۸ درون دروازه پرسپولیس قرار گرفته، موفق به ثبت ۵ کلین‌شیت شده و تا اینجای کار، بهترین دروازه‌بان این تورنمنت است.

به گزارش ایلنا، جالب اینکه همه کلین‌شیت‌های او در مرحله گروهی لیگ قهرمانان رقم خورد. علیرضا بیرانوند در تمامی ۹ دیدار پرسپولیس در لیگ قهرمانان ۲۰۱۸ درون دروازه این تیم قرار گرفته و ۵ بار کلین‌شیت کرده است. بعد از او هم لی سئونگ کی دروازه‌بان تیم چئونبوک موتورز کره‌جنوبی با ۴ کلین‌شیت در رده دوم قرار گرفته است. جالب اینکه در این فهرست نام محمدرشید مظاهری، دروازه‌بان ذوب‌آهن هم با ۳ کلین‌شیت دیده می‌شود و این در حالی است که او و تیمش در مرحله یک هشتم نهایی حذف شده بودند.

در مرحله گروهی، پرسپولیسی‌ها در ۶ بازی به میدان رفتند که ۳ گل دریافت کردند و ۵ کلین‌شیت را هم ثبت کردند اما بعد از آن در دو دیدار رفت و برگشت مرحله یک هشتم نهایی مقابل الجزیره امارات و همچنین دیدار رفت مقابل الدحیل در مرحله یک چهارم نهایی پرسپولیس و بیرانوند دیگر موفق به ثبت هیچ کلین‌شیتی نشدند و در همین سه بازی ۵ گل خورده را در کارنامه‌شان ثبت کردند.

علیرضا بیرانوند در هر ۹ بازی (۸۱۰ دقیقه) گذشته پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۱۸ درون دروازه این تیم قرار گرفته است. او دو سوم از توپ‌هایی را که به سمت دروازه پرسپولیس شوت شده، سیو کرده و یک سوم بقیه را گل خورده است. در عملکرد دروازه‌بان ملی‌پوش تیم برانکو در این فصل از لیگ قهرمانان ۵ کلین‌شیت، ۱۰ بار دفع توپ، ۴ بار توپگیری هوایی و ۸ بار مشت کردن توپ دیده می‌شود. علیرضا بیرانوند همچنین ۱۶ سیو داشته و ۸ گل دریافت کرده است. یعنی به طور میانگین، هر ۱۰۱ دقیقه، یک گل خورده.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز