خبرگزاری کار ایران

4 لژیونری که کارلوس کی روش ندید و دعوت نکرد

asdasd
کد خبر : ۶۶۳۸۶۵

4 بازیکن لژیونر توسط کی روش به تیم ملی دعوت نشدند که در نوع خود جای سوال داشت.

به گزارش ایلنا، لیست کارلوس کی روش برای اولین اردوی پس از جام جهانی و قبل از جام ملت ها در حالی برگزار می شود که 29 بازیکن به اردوی تیم ملی دعوت شدند.

دو سوم بازیکن دعوت شده لژیونر هستند و الباقی در لیگ های داخلی عضویت دارند. صادق محرمی جدیدترین لژیونری است که چشم کی روش را گرفته سات. با این حال چند لژیونر دیگر هم بودند که مورد توجه کادر فنی و مستر سی کیو قرار نگرفتند.

فرشاد احمدزاده9 در این فصل از جمع سرخپوشان جدا شد و به اسلاسک ووروسلاو لهستان رفت. او با این امید شماره 10 این تیم را بر تن کرد که به تیم ملی راه پیدا کند اما بازهماین اتفاق برایش رخ داد. احمدزاده درمدت زمان کوتاهی که لباس سبز اسلاسک را بر تن می کند توانسته هم یک گل بزند و هم یک پاس گل بدهد.

دیگر بازیکنی که احتمال می رفت در لیست کی روش حضور داشته باشد و این اتفاق رخ نداد استیون بیت آشور بود. بازیکن 30 ساله ای که در یکی از آخرین اردوهای تیم ملی پیش از جام جهانی هم حضور داشت اما دوباره کی روش او را به بایکوت خود فرستاد و اثری از این بازیکن در لیست جدید نیست و به جای او صادق محرمی را در تیم ملی می بینیم.

نفر بعدی امید نورافکن است. بازیکن تیم شارلروای بلژیک که اصلا گمان نمی کرد با پیوستن به این تیم تیم ملی را از دست بدهد. او زمانی که در استقلال بود یکی از نفرات حاضر در اکثر اردوهای تیم ملی بود و حالا با لباس گورخرهای بلژیکی نتوانسته کی روش برای ملی پوش شدن مجاب کند. امید رد این فصل با شماره هفت تیم مهدی بیات به میدان می رود و هنوز هم جایگاه ثابتی در این تیم پیدا نکرده است.

در نهایت به رضا شکاری می رسیم. آهسته و پیوسته به لیست اصلی قربان بردی اف راه پیدا کرد. او در این فصل هم چند بازی برای تیم اصلی انجام داده و دست بر قضا نمایش خوبی هم داشت. با این حال نمایش رضا به حدی نبوده که کی روش بخواهد او را به تیم ملی فرا بخواند. 

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز