خبرگزاری کار ایران

تغییرات ترکیب تراکتوسازی با خرید جدید؛

حاج صفی جای کدام سرخپوش را می‌گیرد؟

asdasd
کد خبر : ۶۶۳۷۹۶

خرید جدید تراکتوری‌ها با ورودش تغییراتی در ترکیب تیم ایجاد می‌کند.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، تراکتورسازی در ادامه فعالیت‌های نقل و انتقالاتی خود به تازگی احسان حاج‌صفی را هم به خدمت گرفت و پروسه طولانی مدت جذب این بازیکن سرانجام نهایی شد تا کاپیتان سوم تیم ملی هم به جمع شاگردان توشاک اضافه شود.

جذب حاج‌صفی هزینه زیادی برای تراکتورسازی داشته و حالا باید دید با ورود او ترکیب تراکتورسازی چه تغییری خواهد داشت.

حاج‌صفی توانایی بازی در سه پست دفاع چپ، هافبک دفاعی و هافبک چپ را دارد و در سیستم مورد نظر توشاک می‌تواند جای شربتی، آروین و نقی‌زاده را بگیرد.

رضا شربتی، مدافع جوان تراکتورسازی در فصل جاری عملکرد چندان خوبی نداشته و نسبت به بازی او انتقاداتی صورت گرفته و همین موضوع باعث شده گزینه خروج از زمین باشد و در این صورت احتمالا توشاک از او در پست دفاع چپ در سیستم 4 دفاعه یا هافبک چپ در سیستم سه دفاعه استفاده کند.

گزینه بعدی آروین است که به تازگی جذب سرخپوشان تبریزی شده و با عملکردش توانسته رضایت نسبی سرمربی این تیم را جلب کند.

در شرایطی که توشاک قصد استفاده از حاج صفی در پست هافبک دفاعی را داشته باشد باید جای شجاعی را در این پست بگیرد که در این صورت بعید است کاپیتان سرخپوشان به نیمکت منتقل شود و احتمالا شاهد تغییر پست او خواهیم بود.

شجاعی در نیمه دوم بازی با سپاهان یک خط جلوتر منتقل شد و جای نقی‌زاده را گرفت تا مهدی پور وارد زمین شود و نقش هافبک دفاعی را ایفا کند و حالا به نظر می‌رسد اگر نیاز به تغییر در پست شجاعی باشد، نقی‌زاده از ترکیب خارج می‌شود.

باید تا نخستین دیدار تراکتورسازان صبر کرد و دید توشاک چه تصمیمی برای استفاده از حاج صفی دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز