خبرگزاری کار ایران

رئیس جدید شورای شهر کرج مطرح کرد:

روش کار من قانون‌گرایی است/ برای ایجاد استقلال و حفظ وحدت اعضا تلاش می‌کنم

asdasd
کد خبر : ۶۶۳۷۴۴

رئیس جدید شورای شهر کرج بعد از کسب 9 رای موافق، گفت: امیدوارم بتوانم با قانون گرایی، برای کسانی که به من رأی سفید یا مثبت دادند به نحو شایسته استقلال ایجاد کرده و در کنار آن در حفظ وحدت مجموعه، تلاش کنم.

به گزارش خبرنگار ایلنا، عباس زارع امروز در صحن علنی شورا و بعد از کسب رای حداکثری اعضا که به عنوان رئیس جدید شورای اسلامی شهر کرج، منصوب شد، ضمن تشکر از اعتماد اعضا و هیات رئیسه سابق، گفت: هیات رئیسه سابق به مدت یک سال شورایی پر چالش را مدیریت کرد و این عملکرد قابل تقدیر است.

وی اضافه کرد: امیدوارم بتوانم برای کسانی که به من رأی سفید یا رأی مثبت دادند به نحو شایسته استقلال ایجاد کرده و در کنار آن در حفظ وحدت مجموعه حرکت کنم.

زارع، با تاکید بر این که روش کار من قانون گرایی است، گفت: از 12 نفر عضو شورا، امام جمعه، نمایندگان مجلس شورای اسلامی، استاندار، فرماندار و تمام مدیران دستگاه های خدمت رسان درخواست دارم با ایجاد نهایت تعامل با شورای شهر، کمک کنند تا بتوانیم امور شورا را با همکاری همکاران صدیق در شهرداری پیش ببریم.

رئیس شورای اسلامی شهر کرج، افزود: تمام تلاش خود را به کار خواهم بست تا شورای شهر را به سمت شورای شهر بودن هدایت کنم و خواسته های اعضاء را تا حد امکان احصاء نمایم.

وی در ادامه از اصحاب رسانه قدردانی کرد و گفت: امیدوارم بتوانم با ایجاد فضای رسانه ای گسترده، برای کسانی که نقد یا حمایت می کنند، خدمات یکسانی ارائه دهم.

زارع در بخش پایانی صحبت های خود تصریح کرد: کسی که بیشترین نقد را در شورا به خود اختصاص می‌دهد، باید عباس زارع باشد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز