خبرگزاری کار ایران

روزهای سخت در انتظار اسماعیلی‌فر

asdasd
کد خبر : ۶۶۳۶۰۸

مدافع راست تراکتورسازی با تغییرات جدید این تیم احتمالاً نیمکت‌نشین خواهد شد.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، دانیال اسماعیلی‌فر، مدافع هافبک راست تراکتورسازی که در فصل جدید در ترکیب این تیم نمایش خوبی داشته، در خطر نیمکت نشین شدن قرار دارد.

اسماعیلی‌فر نیم فصل گذشته برای دوران خدمت سربازی خود به تراکتورسازی رفت و کم کم در ترکیب تیم جا افتاد و خصوصاً در فصل هجدهم زیر نظر توشاک توانست بهتر توانایی‌هایش را نشان دهد.

اوج درخشش وی در دیدار با سپاهان بود که مزد بازی خوبش را با شوت زیبایی که در دقایق پایانی بازی به ثمر رساند، گرفت و مانع شکست تیمش شد.

در روزهای اخیر صحبت از پیوستن رامین رضاییان به تراکتورسازی مطرح شده و گفته می‌شود این انتقال تقریباً نهایی شده است.

اگر رضاییان به تراکتورسازی بیاید کار اسماعیلی‌فر برای قرار گرفتن در ترکیب اصلی سخت خواهد شد.

با توجه به سیستم مورد علاقه توشاک، تراکتورسازی معمولا یا با سیستم سه دفاعه به میدان می‌رود و یا اگر از دفاع 4 نفره استفاده می‌کند، بازیکنان رونده در ترکیب خود به کار نمی‌گیرد و از نفرات دفاعی در سمت راست استفاده می‌کند و به همین دلیل اسماعیلی‌فر در فصل جدید به عنوان هافبک راست به میدان رفته است.

اگر رضاییان به تراکتورسازی ملحق شود در ترکیب این تیم جا برای هردو بازیکن نیست و بعید است توشاک به این منظور تغییر سبک بدهد و برای همین اسماعیلی‌فر باید با مهره‌ای مثل رضاییان رقابت کند که قطعاً با مبلغ سنگین به تراکتورسازی نیامده تا نیمکت نشین شود.

در هر صورت روزهای سخت برای اسماعیلی‌فر که نمایش خوبی هم داشته در راه است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز