خبرگزاری کار ایران

آذرنیا: هیچ جای دنیا برای پخش بازی پول نمی‌دهند/ خبر جدیدی از رامین رضاییان نیست

asdasd
کد خبر : ۶۵۹۵۷۹

سرپرست تراکتورسازی در مورد شرایط این تیم و شایعات مطرح شده صحبت کرد.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، اخیراً شایعاتی در فضای مجازی پخش شده مبنی بر اینکه باشگاه تراکتورسازی با پرداخت مبلغ قابل توجهی به مسئولان شبکه ورزش، از آنها خواسته تا بازی‌های این تیم را به صورت زنده روی آنتن ببرند.

این شایعه زمانی قوت گرفت که بازی این تیم مقابل سایپا به دربی حساس اصفهان ترجیح داده شد و شبکه ورزش تقابل شاگردان توشاک و دایی را روی آنتن برد که با اعتراض فوتبالدوستان اصفهانی همراه بود.

حسن آذرنیا در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی ایلنا در خصوص این شایعه اظهار داشت: این مسائل در حیطه مدیریت باشگاه است و من اطلاعی از آن ندارم ولی فکر نمی‌کنم چنین چیزی صحت داشته باشد.

وی افزود: تراکتورسازی از باشگاه‌های پرطرفدار ایران است که در همه جا طرفدار دارد و طبیعی است بازی‌هایش پخش مستقیم شود. ضمن اینکه همه جای دنیا برای حق پخش پول می‌گیرند نه اینکه پولی هم پرداخت کنند تا بازی‌هایشان پخش شود. این مسائلی است که در فضای مجازی مطرح شده و شایعه‌ای بیشتر نیست.

سرپرست تراکتورسازی در مورد جدی شدن مذاکرات باشگاه با رامین رضاییان هم گفت: در مورد رامین رضاییان خبر جدیدی وجود ندارد. مذاکرات در این مدت ادامه داشته و تیمی که مسئول مذاکره با این بازیکن هستند هنوز در حال رایزنی هستند ولی فعلاً اتفاق جدیدی نیفتاده است. هر زمان توافقی حاصل شد اعلام می‌کنیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز