خبرگزاری کار ایران

استخدام نیروهای متخصص در علی بابا

asdasd
کد خبر : ۶۶۳۵۹۴

بسیاری از نیروهای متخصص علی بابا دانش‌آموختگان دانشگاه‌های سراسری کشور همچون دانشگاه‌های شهید بهشتی، صنعتی شریف، امیرکبیر و... هستند.

علی بابا، رتبه یک فروش بلیط هواپیما و بزرگ‌ترین استارت‌آپ گردشگری ایران است که دلیل موفقیت خود را بهرمندی از سرمایه انسانی حرفه‌ای ارزشمند خود می‌داند.

این شرکت که فعالیت خود را از سال 1393 آغاز کرده است، امروز و پس از گذشت 4 سال، برای بیش از 500 نفر نیروی تمام وقت اشتغال‌زایی کرده است. بسیاری از نیروهای متخصص علی بابا دانش‌آموختگان دانشگاه‌های سراسری کشور همچون دانشگاه‌های شهید بهشتی، صنعتی شریف، امیرکبیر و... هستند. از این رو بسیاری از متخصصان و دانش‌آموختگان جویای کار، به دنیال کسب اطلاع از آخرین فرصت‌های شغلی علی بابا هستند.

این نیروهای متخصص تمام وقت در راستای ارتقای اکوسیستم استارتاپی و خلق ارزش در حوزه گردشگری کشور مشغول به کار هستند. علی‌ بابا از معدود شرکت‌های ایرانی است که با هدف تغییر و بهبود فرهنگ کار در حوزه توسعه فردی و آموزشی سرمایه انسانی خود قدم برداشته و فرهنگ کاری متفاوتی را در میان شرکت‌ و استارت‌آپ‌های ایرانی ایجاد کرده است؛ به طوریکه در علی بابا، فرهنگ گفت‌و‌گو به شکل گفت خنثی و شنود موثر در جریان است و مدیران و کارکنان، بدون در نظر گرفتن رده و جایگاه سازمانی با یکدیگر گفت و شنود می‌کنند و نظرات موافق و مخالف خود را مطرح می‌کنند.

توجه علی بابا به سرمایه انسانی خود بیش از تمرکز روی توسعه فردی و تغییر فرهنگ کاری است و این شرکت به ایجاد حال خوش در محیطی پرانرژی برای کارکنانش معتقد است. علی بابا همچنین فرصت رشد و نوآوری را برای سرمایه انسانی خود فراهم کرده است و در چنین محیط پویا و زنده‌ای، متخصصان حوزه‌های مختلف فرصت رشد، توسعه و نوآوری خواهند داشت.

علی بابا همواره پذیرای همکاری با دانش‌آموختگان و متخصصان حوزه برنامه‌نویسی یوده و علاقمندان به همکاری و استخدام در علی بابا می‌توانند رزومه خود را به صفحه فرصت‌های شغلی علی بابا به آدرس jobs.alibaba.ir  ارسال کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز