خبرگزاری کار ایران

توضیح معاونت پزشکی استقلال درخصوص مصدومیت کریمی

asdasd
کد خبر : ۶۶۳۵۱۶

معاون پزشکی باشگاه استقلال درخصوص آخرین وضعیت بازیکنان مصدوم این تیم توضیحاتی را ارائه کرد.

به گزارش ایلنا، دکتر امین نوروزی در گفتگو با سایت رسمی باشگاه استقلال درباره آخرین مصدومان این تیم گفت: علی کریمی مشکلی در ناحیه لگن و عضلات اطراف لگن خود احساس کرد که در حال کار روی این مساله هستیم. ایشان روز گذشته هم اختصاصی تمرین کرد و مشغول مداوا می باشد.

نوروزی افزود: محسن کریمی نیز در تاریخ 26 اسفند عمل جراحی خود را انجام داد و با توجه به نوع و شدت آسیب دیدگی و همین طور عمل جراحی که داشت، نیاز به 9 تا 8 ماه طول درمان دارد. محسن از هفته گذشته دویدن کنار تیم را آغاز کرده و زمان می خواهد تا تمرینات قدرتی و تعادلی خود را به پایان برساند. با سپری شدن این تمرینات، ایشان می تواند از 3-2 ماه دیگر کارش را به طور کامل آغاز کند.

وی افزود: داریوش شجاعیان هم 28 اردیبهشت عمل جراحی رباط صلیبی خود را انجام داد و حداقل به 6 ماه زمان احتیاج دارد. این بازیکن از نیمه دوم مهرماه دویدن را آغاز میکند.

نوروزی تصریح کرد: 28 شهریور تاریخی است که 6 ماه از عمل تیموری خواهد گذشت و این بازیکن آرام آرام می تواند در صورت کسب آمادگی مطلوب و صلاحدید کادرفنی به ترکیب اضافه شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز