خبرگزاری کار ایران

شهردار هندیجان مطرح کرد:

شهرداری محروم هندیجان باید از امکانات خود بهترین بهره را ببرد

asdasd
کد خبر : ۶۶۳۴۸۶

شهردار هندیجان گفت: شهرداری هندیجان که از لحاظ مالی در وضعیت نامناسبی قرار دارد، باید طبق ضوابط خاص استفاده بهینه از امکانات موجود خود را در اولویت کاری قرار دهد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از بندر هندیجان، چند سالی است که شهرداری نتوانسته ماشین‌ آلات سنگین خود را تجهیز یا خریداری کند. شهر هندیجان در حال گسترش است و نیاز مبرم به تجهیزات بیشتری دارد.

از آنجایی ‌که شهرداری توانایی تأمین مالی برای خرید تجهیزات و ماشین ‌آلات را ندارد، باید از امکانات موجود خود بهترین استفاده جهت خدمات ‌دهی به شهروندان را در دستور کار قرار داده و برخی از آن‌ها را با تعمیر کردن به چرخه اجرایی برگرداند.

شهرداری هندیجان در بخش‌های آتش‌نشانی، موتوری، خدمات، عمرانی نیاز به امکانات بیشتر و جدیدی دارد؛ چرا که توسعه هندیجان بدون تجهیزات امکان ‌پذیر نیست و خرید این ‌گونه اقلام نیاز به اعتبارات میلیاردی دارد. شهرداری هندیجان نیاز به حمایت مالی مسئولان کشوری و استانی دارد.

کوروش حشم‌دار شهردار هندیجان در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا در بندر هندیجان، اظهار داشت: جهت صرفه‌ جویی در هزینه‌های شهرداری کلیه وسایل موجود در سطح شهر که قابل‌ بازسازی و تعمیر باشند در دستور کار شهرداری قرار گرفته است.

وی افزود: المان‌های ورزشی در سطح شهر به ‌ویژه در مسیر خیابان امیرکبیر به ‌طرف میدان خلیج ‌فارس در حال بازسازی و رنگ ‌آمیزی هستند تا همشهریان در مواقع پیاده‌روی مشکلی جهت استفاده از المان‌ها نداشته باشند.

شهردار هندیجان بیان کرد: در جهت اینکه شهروندان هندیجان شایسته بهترین‌ها هستند در نظر داریم پارک ها، بوستان‌ها و مکان‌هایی که در تردد شهروندان در مواقع پیاده‌روی است را به المان‌های ورزشی استاندارد تجهیز کنیم.

انتهای پیام/
محمد مهدی صادقی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز