خبرگزاری کار ایران

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت هندیجان عنوان کرد:

بازرگانی هندیجان با هرگونه افزایش قیمت کالاها شدیداً مخالف است

asdasd
کد خبر : ۶۶۳۴۷۸

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت هندیجان گفت: با توجه به نوسانات بازار و مشکلاتی که پیش رو است، ما با هرگونه افزایش قیمت کالاها به ‌شدت مخالف کرده و با متخلفین برخورد خواهیم کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از بندر هندیجان، عبدالخالق شعبانی اظهار داشت: با توجه به مشکلاتی که در بازار وجود دارد، ما بازرسی‌های متداومی را به‌ صورت کشیکی تعیین کردیم و همکاران ما  محسوس و نامحسوس از بازار بازرسی می‌کنند.

وی افزود: با توجه به تأکیدات فرماندار شهرستان و تعیین بازرسان ویژه با همکاری فرمانداری و اداره صنعت، معدن و تجارت، بازرسی‌ها به‌ صورت صبح و بعد از ظهر صورت می‌گیرد. ما اجازه سو استفاده به سودجویان را نمی‌دهیم.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت هندیجان بیان کرد: با توجه به تأکیدات دولت و اداره کل صنعت، معدن و تجارت استان خوزستان، برخی اقلام از مایحتاج عمومی مردم بخصوص گوشت مرغ و شکر به‌ صورت انبوه در شهرستان هندیجان توزیع می‌شود.

وی گفت: در حال حاضر ما روزانه بیش از 2 تن گوشت مرغ در سطح شهرستان توزیع می‌کنیم و این روند تا اطلاع ثانوی ادامه خواهد یافت. هر کیلو گوشت مرغ توزیعی در هندیجان 6800 تومان به فروش می‌رسد.

شعبانی عنوان کرد: در بحث پرداخت وام‌ به لنج های سطح شهرستان ما دخالتی نداریم. این‌گونه پیگیری و طرح حمایت از لنج ها با اتحادیه‌های لنج داران است، ما فقط به‌ عنوان همکاری فرم‌های مربوطه را در اختیار لنج داران واجد شرایط می‌گذاریم.

وی ادامه داد: هنگامی‌ که صاحبان لنج ها فرم‌ها را تکمیل کردند با پرونده به استان ارسال و از آنجا در صورت تایید تسهیلات پرداخت می‌شود. مردم عزیز باید از طریق صنف لنج داران پیگیری کنند.

انتهای پیام/
محمد مهدی صادقی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز