خبرگزاری کار ایران

لغو اعزام تیم ملی بوکس دانشجویان به مسابقات جهانی روسیه

عنصری: رقابت‌های انتخابی ارومیه، از پایه و اساس مشکل داشت

asdasd
کد خبر : ۶۶۳۴۱۷

رقابت‌های انتخابی تیم ملی بوکس دانشجویان جهت اعزام به مسابقات جهانی روسیه، چندی پیش با همکاری فدراسیون بوکس و تربیت بدنی دانشگاه پیام نور به میزبانی دانشگاه فنی و حرفه‌ای ارومیه برگزار شد، اما با وجود برگزاری مسابقات انتخابی، این اعزام لغو و نمایندگان کشورمان از حضور در این پیکارها محروم شدند.

به گزارش ایلنا، " تورج عنصری " مدیر تیم بوکس دانشگاه پیام نور ضمن بیان دلایل لغو این اعزام اظهار داشت: به اعتقاد بنده، مسابقات انتخابی ارومیه، از پایه و اساس دارای مشکل بود و تخلفات بسیاری در آن رخ داد. 

وی افزود: هدف از برگزاری هر رقابت انتخابی، شناخت نفرات برتر و در نهایت تشکیل تیمی شایسته برای حضور قدرتمند و آبرومندانه در رخدادهای پیش‌رو است. در حالی که در ارومیه چنین اتفاقی نیفتاد و آقایان بدون بهره مندی از استانداردهای لازم و به دور از ضوابط، اقدام به برگزاری مسابقات کردند. 

مدیر تیم بوکس دانشگاه پیام نور ادامه داد: پیش از آغاز رقابت، ‌ها تنها از ورزشکاران 4 وزن ثبت‌نام به عمل آمد، اما در کمال ناباوری و در لیست نهایی، برگزیدگان ۱۰ وزن معرفی شده بودند که واقعا بی‌سابقه بود. 

عنصری اظهار داشت: یکی دیگر از مسائلی که اعتبار و اهمیت این انتخابی را کلا زیر سوال برد، عدم وجود دوربین فیلمبرداری در هنگام انجام مبارزات بود. سوالی که مطرح است اینکه در چنین مسابقه حساسی، واقعا اگر مبارزه‌ای نیاز به بازبینی داشت، تکلیف چه بود؟ حال آن که چندین بار در جریان مسابقات این اتفاق رخ داد و نبود دوربین فیلمبرداری به شدت احساس می‌شد و علی رغم اطلاع رسانی به موقع اینجانب به دبیر فدراسیون و مسئول روابط عمومی، پیگیری مفید و ثمر بخشی انجام نپذیرفت! 

وی تصریح کرد: جدا از تمامی این مسائل، نبود بودجه کافی برای اعزام ورزشکاران به روسیه، یکی از بزرگ‌ترین مشکلاتی بود که گریبان این تیم را گرفت. متاسفانه دانشگاه پیام نور همکاری مالی لازم در این زمینه را انجام نداد و از سوی دیگر، حامی مالی قابل ذکری نیز حاضر به حمایت از تیم ملی بوکس دانشجویان نشد. 

عنصری در پایان یادآور شد: آن گونه که از شواهد پیداست، دانشگاه پیام نور تمایل چندانی به حمایت مالی و اداری از رشته‌های رزمی موی‌تای، بوکس و کیک‌بوکسینگ ندارد که امیدوارم با توجه بیشتر، از این پس دیگر شاهد چنین فرصت‌سوزی‌هایی در ورزش کشور نباشیم. ما باید از ظرفیت رشته‌‌های رزمی نظیر موی‌تای و کیک‌بوکسینگ بیشتر بهره‌مند شویم. مطمئنا اگر حمایت شایسته‌تری از قهرمانان این رشته‌ها صورت گیرد، شاهد کسب افتخارات پی‌ در پی توسط رزمی‌کاران کشورمان در میادین مهم خواهیم بود. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز