خبرگزاری کار ایران

نصرآزادانی در گفت‌وگو با ایلنا:

امیدوارم لیاقت کاپیتانی تیم ملی را داشته باشم/ از تجربه باقری‌معتمد کمک می‌گیرم

نماینده وزن منهای 68 کیلوگرم تیم ملی تکواندوی ایران گفت: کاپیتانی تیم ملی تکواندو در مسابقات روسیه افتخار بزرگی است و امیدوارم لیاقت این مسئولیت بزرگ را داشته باشم.

علیرضا نصرآزادانی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا اظهار داشت: تمرینات پرفشاری را زیر نظر کادرفنی تیم ملی تکواندو انجام می‌دهیم. روزی دو نوبت تمرین دارم و از شرایط بدنی خوبی برخوردارم و برای شروع مسابقات جهانی روسیه لحظه‌شماری می‌کنم. تمام تلاشم را به کار می‌بندم تا در مسابقات جهانی روسیه موفق باشم و جواب اعتماد کادر فنی را بدهم.

وی درباره حاشیه‌های ایجاد شده توسط باقری‌معتمد درباره وزن چهارم تیم ملی گفت: کدام حاشیه؟ من با باقری‌معتمد در ارتباطم و از او کمک می‌گیرم. همه می‌دانند او آسیب‌دیده بود و نتوانست خود را به اردو تیم ملی برساند.

کاپیتان کنونی تیم ملی تکواندو تصریح کرد: اگر معتمد مصدوم نمی‌شد کاپیتان و نماینده وزن چهارم بود، اما تقدیر این بود که من در رقابت‌های جهانی حضور داسته باشم.

دارنده مدال طلای آسیا درباره حریفانش در مسابقات‌جهانی عنوان کرد: اکثر تکواندوکاران وزن منهای 68 کیلوگرم حاضر در روسیه دارنده مدال‌های جهانی و المپیک هستند اما شناخت کافی از آنها دارم و به کسب مدال در این مسابقات خوش‌بینم.

نصرآزادانی در پایان گفت: امیدوارم بتوانیم با حمایت مسئولین و دعای خیر مردم در مسابقات جهانی روسیه موفق باشیم و دل مردم عزیز ایران را شاد کنیم.

کد خبر : ۲۷۰۱۷۹