خبرگزاری کار ایران

بازی های آسیایی ۲۰۱۸

لطف الله نسبی: نوشاد کار بزرگی کرد؛ حمایت شود در المپیک هم مدال می گیرد/ تمام قهرمان های جهان بودند

asdasd
کد خبر : ۶۶۳۳۰۳

جمیل لطف الله نسبی درباره عملکرد نوشاد عالمیان صحبت کرد.

به گزارش ایلنا، جمیل لطف الله نسبى بعد از شکست نوشاد عالمیان در نیمه نهایى برابر حریف چینى و کسب مدال برنز بعد از ٥٢ سال اظهار داشت: در گیم اول نوشاد خیلى خوب و پایاپاى با حریف چینى خود پیش رفت؛ اگرچه در آخر با یک نتیجه نزدیک شکست خورد. از گیم دوم حریف از سرویس هاى پیچ روى کوتاه از ناحیه فرهند استفاده مى کرد که نوشاد نمى توانست روى آنها خوب کار کند.متاسفانه حریف چینى بر بازى مسلط شد و نوشاد نتوانست با روش بازى او مقابله کند.

وى افزود:با وجود این شکست کار بزرگى انجام شده و نوشاد در این مسابقات سد مدال آورى را شکست. او از دوره نوجوانى زحمت کشیده و بالاخره به یک دستاورد بزرگ دست پیدا کرد.

سرمربى تیم ملى تنیس روى میز تصریح کرد: این مدال وقتى با ارزش تر مى شود که بدانید مهد تنیس روى میز جهان در شرق آسیاست. از بین تمام رشته‌هاى ورزشى مى‌توانم به جرات بگویم این رشته از سطح بالاترى برخوردار بود چون تمام قهرمان هاى جهان اینجا بودند. در جمع ٨ نفر برتر به جز نوشاد سایر نفرات از شرق آسیا بودند.

لطف الله نسبى در پایان گفت: مطمئن باشید اگر نوشاد حمایت شود، مى تواند این مدال را در المپیک و مسابقات جهانى تکرار کند. قطعا کار بسیار دشوارى است؛ اما دور از دسترس نیست.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز